یکی از مواردی که برخی از کاربران به آن اشاره داشتند این است که سیستم عامل ویدئو پروژکتور های جیبی معمولاً اندروید بوده و کاربران این نظر را دارند که می‌توانست سیستم‌ عامل بهتری هم داشته باشد. با توجه به این که ویدئو پروژکتور جیبی در بازار با قیمت های مختلفی به فروش می‌ رسد، باید دقت داشته باشید که ویدئو پروژکتور های ارزان قیمت را تهیه نکنید زیرا اغلب بی‌کیفیت و فیک هستند و با  خرید ویدئو پروژکتور جیبی از مجموعه های معتبر می توانید انواع ویدئو پروژکتور های با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه نمایید. فروشگاه نیزار کالا انواع ویدئو پروژکتور های با کیفیت را در مجموعه خود قرار داده تا بتوانید به راحتی ویدئو پروژکتور های با کیفیت را خریداری کنید و همچنین قیمت های مناسب این دستگاه ها باعث شده افراد از خرید خود رضایت داشته باشند.

ویدئو پروژکتور های جیبی در مقایسه با سایر ویدئو پروژکتور ها روشنایی کمتری دارند ، به دلیل اینکه منبع تغذیه ویدئو پروژکتور جیبی از باتری است بنابراین در مقایسه با انرژی برق کمی ضعیف تر بوده و بنابراین روشنایی تصاویر در ویدئو پروژکتور جیبی مقداری کمتر از سایر ویدئوپروژکتور ها می باشد، بنابراین شما برای استفاده از این ویدئو پروژکتور ها باید محیط را تاریک تر کنید تا بتوانید تصاویر را با کیفیت بالایی مشاهده نمایید.

ویدئو پروژکتور های جیبی ورودی های مختلف را دارند و می توانیم از انواع دستگاه ها از قبیل دوربین دیجیتال ، انواع پلیرها، موبایل ،لپ تاپ و غیره اطلاعات را به ویدئو پروژکتور ارسال نماییم. قابلیت اتصال از طریق وای فای و بلوتوث در بعضی از پروژکتور ها، اتقال اطلاعات را ساده تر می‌کند و بنابراین ما بدون نیاز به هیچ یک از سیم‌های رابط می توانیم اطلاعات را به ویدئو پروژکتور جیبی ارسال نماییم، بنابراین قابلیت وای فای یکی از مهمترین مزیت های خرید مینی ویدئو پروژکتور می باشد اما همانطور که این ویدئو پروژکتور مزایای بسیار زیادی دارند مانند هر دستگاه دیگری معایبی هم دارد. البته با ایجاد شرایط مناسب برای ویدئو پروژکتور جیبی نمی توان این موارد را معایب حساب کرد.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 177
نمایش همه
علاقه مندی ها ()