نکات خرید انواع گاوصندوق خانگی از مرکز فروش تجهیزات:

مطمئناً گاوصندوق ها امنیت وسایل با ارزش مانند زیورآلات و اسناد مهم را بر عهده دارند، بنابراین استفاده از گاوصندوق خانگی برای حفظ اشیا و اقلام با ارزش بسیار لازم و ضروری می باشد.

در واقع در هنگام  خرید گاوصندوق خانگی باید به نکاتی توجه کنیم که در ادامه مقاله می‌خواهیم در خصوص این نکات مهم صحبت کنیم، بنابراین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

یکی از نکات مهم در خصوص خرید گاوصندوق خانگی وزن گاوصندوق می باشد، در نظر داشته باشید که گاوصندوق مورد نظر شما هرچه سنگین تر باشد مطمئناً امکان سرقت و جابجایی آن توسط سارقان به کمترین حد خود خواهد می رسید. شاید افرادی بگویند که اگر وزن گاوصندوق زیاد باشد حمل و نقل و جابجایی آن در هنگام خرید و بردن به خانه بسیار مشکل خواهد بود اما نباید به خاطر این موضوع که تنها یک روز شما با آن سر و کار دارید امتیازات سنگین بودن گاوصندوق را از بین ببرید. همانطور که گفته شد حمل و نقل گاوصندوق خانگی تا محل مورد نظر شما تنها چند ساعت وقت شما را می گیرد اما بعد از این چند ساعت شما می توانید از ویژگی های سنگین بودن گاوصندوق که همان ضد سرقت بودنش می باشد بهره مند شوید.

سایر نکات در خصوص خرید گاوصندوق خانگی:

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید گاو صندوق خانگی ابعاد گاوصندوق می باشد، مطمئناً ابعاد گاوصندوق باید طوری انتخاب شود که کاربر بتواند تمامی اقلام مورد نیاز خود را در آن جایی دهد. عموماً گاوصندوق های خانگی دارای ابعادی برابر با یک برگه A4 می باشند، بنابراین این را هم در نظر داشته باشید که فضای آنها چقدر است.

نکته بعدی در خصوص خرید گاوصندوق دیجیتالی توجه به قفل آنها می باشد، برخی از این قفل ها از نمونه های قدیمی قفل گاوصندوق بهره برده اند یعنی همان قفل های چرخشی که عموما در تمامی گاوصندوق ها تعبیه شده است. برخی دیگر از گاوصندوق های خانگی دارای قفل دیجیتالی هستند در واقع اطمینان و سهولت استفاده در آنها بسیار زیادتر از نمونه های دیگر آن می باشد.

یکی از سایتهایی که تمامی برندهای مختلف گاوصندوق خانگی را در خود دارد سایت تجهیزات می باشد، فروشگاه اینترنتی تجهیزات اکثر گاوصندوق های خود را با ضمانت نامه به خریداران ارائه می‌کند.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 115
نمایش همه
علاقه مندی ها ()