نایلون شیرینگ از جمله پلاستیک های رایج در امور بسته بندی محسوب می شود. امروزه صنایع مختلفی از مزایای پلاستیک شیرینگ جهت بسته بندی تکی و یا چندتایی محصولات تولیدی استفاده می کنند. این نوع پلاستیک دارای یک سری ویژگی های فوق العاده خاص نسبت به دیگر انواع پلاستیک رایج در بازار می باشد.

استقبال صنایع مختلف از فروش نایلون شیرینگ ، به دلیل ویژگی های ظاهری این محصول می باشد چون در معرض قرار گیری در دمای بالا، تغییر شکل می دهد و به راحتی می توان جهت بسته بندی وکیوم مانند اقلام از آن استفاده نمود.

شرکت ناب پلاستیک مجهز به کلیۀ امکانات جهت تولید پلاستیک های صنعتی می باشد. در لیست محصولات تولیدی مجموعۀ خود، توانسته موفق به عرضۀ رول نایلون شیرینگ با ضخامت 30 الی 400 میکرون با عرض 10 سانتی متر الی 4 متر گردند. البته بر اساس نیاز مشتریان، قادر به تولید نایلون شیرینگ با مشخصات سفارشی با قیمت ارزان می باشند.

علت استقبال از خرید نایلون شیرینگ

همانطور که از ابتدای مبحث بدان اشاره نمودیم، هدف کلی از خرید نایلون شیرینگ ، داشتن حالت تغییر شکل این نوع پلاستیک می باشد. جهت استفاده از این نوع نایلون، نیاز به استفاده از دستگاه های شیرینگ پک است که بتوان کالاها را به صورت چندتایی پک نمود. در این صورت، به راحتی می توان پک چندتایی محصولات را در صنایع مختلف همچون صنایع مواد غذایی، صنایع محصولات آرایشی و بهداشتی، تولید قطعات صنعتی و خودروسازی و ... در مدت زمان کوتاهی جابجا نمود. بدیهی است، این نوع بسته بندی می تواند هزینه های حمل و نقل را کاهش دهد. قیمت نایلون شیرینگ به عوامل متعددی همچون ابعاد، میزان ضخامت و سطح کیفیت نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن بستگی دارد.

جهت خرید فیلم استرچ و نایلون شیرینگ با قیمت ارزان و کیفیت بالا، می توانید با کادر فروش شرکت ناب پلاستیک تماس بگیرید و پس از هماهنگی های لازم، با اطمینان خاطر، انواع پلاستیک مورد نیاز خود را جهت امور بسته بندی اقلام مختلف تهیه نمائید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 147
نمایش همه
علاقه مندی ها ()