شارژ انواع کپسول آتش نشانی

وجود کپسول آتش نشانی در هر یک از ساختمان ها بسیار مهم بوده و با توجه به اینکه آتش سوزی هر ساله خسارات بسیار زیاد جانی و مالی را ایجاد می‌کند باید از کپسول های مناسب استفاده کرد. کپسول آتش نشانی co۲ از پرکاربرد ترین خاموش کننده هایی است که در انواع ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی از آن استفاده می شود و شارژ کپسول آتش نشانی باید به موقع انجام گیرد تا بتوانیم عملکرد بسیار خوبی را از این کپسول داشته باشیم. از دیگر کپسول های آتش نشانی پر کاربرد ، کپسول آتش نشانی پودر و گاز می باشد. خدمات شارژ کپسول آتش نشانی توسط این مجموعه با کیفیت بسیار بالا انجام می شود.

شارژ کپسول آتش نشانی پودر و گاز باید در زمان درست انجام گیرد و چک کردن شارژ کپسول آتش نشانی برای عملکرد مناسب آن بسیار مهم است. در زمان بررسی کپسول ها باید بدنه کپسول و همچنین تاریخ شارژ کپسول ، مورد توجه قرار گیرد. همچنین انواع دیگر کپسول های آتشنشانی نیز باید به موقع شارژ شوند و هر یک دارای تاریخ انقضایی است که بر روی کارت کپسول آتش نشانی از طرف مرکز ارائه دهنده خدمات فروش کپسول آتش نشانی و شارژ کپسول آتش نشانی به شما ارائه می شود.

زمان شارژ کپسول آتش نشانی

زمانی که محتویات کپسول آتش نشانی حتی اگر به اندازه چند ثانیه تخلیه شود به دلیل اینکه فشار داخلی مخزن کاهش پیدا می‌کند باید مجدد شارژ انجام گیرد تا فشار سیلندر به اندازه کافی ایجاد گردد تا بتوانیم در زمان نیاز از آن عملکرد مناسبی را داشته باشیم. در زمان‌ هایی که کپسول آتش نشانی دچار نشتی شده و در طول زمان ممکن است با آسیب رسیدن به بدنه کپسول فشار آن کاهش پیدا کند نیز ، نیاز به شارژ مجدد خواهیم داشت. مجموعه آتش گریز تهران با ارائه بهترین خدمات شارژ کپسول آتش نشانی توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. برای اطلاع از هزینه شارژ کپسول آتش نشانی و دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران و حومه با ما در تماس باشید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 185
نمایش همه
علاقه مندی ها ()