طراحی دکوراسیون از مهمترین دغدغه هایی است که ذهن هر شخصی را به خود درگیر می کند. خرید پارکت، انتخاب کاغذ دیواری و نصب سقف کاذب از جمله مواردی هستند که افراد جهت تغییر در دکوراسیون و نوسازی ساختمان استفاده می نمایند. امروزه مجموعه هایی که در حوزۀ ساخت و ساز ساختمان فعالیت دارند، تلاش می کنند با تجهیز ساختمان به پارکت های مدرن و یا دیوارپوش کاغذدیواری بافت دار یا دیگر طرح های پر مخاطب، بتوانند زیبایی نمای داخلی ساختمان را بهبود ببخشند و سطح امکانات محل سکونت و یا محیط اداری را افزایش دهند. خرید پارکت به عنوان اولین گزینه جهت بازسازی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود و جهت تزئین نمای دیوارها نیز می توانند از مزایای کاغذ دیواری سه بعدی در ابعاد متغیر استفاده نمایند.فروشگاه دکور آفیس یکی از برترین فروشندگان مطرح در حوزۀ توزیع تجهیزات دکوراسیون داخلی مانند فروش پارکت است. این مجموعه توانسته متناسب با نیاز بازار، امکان خرید انواع کاغذ دیواری و پارکت مدرن و کلاسیک را در طرح های متنوع برای مشتریان فراهم نماید.

تغییر دکوراسیون منزل با خرید کاغذ دیواری و پارکت

به راحتی می توان با استفاده از کاغذ دیواری پوستری و یا پارکت در انواع مدرن، تغییرات چشمگیری در نمای دکوراسیون بوجود آورد. نصب پارکت طرح چوب به عنوان یکی از شیک ترین لوازم جهت تجهیز نمودن پوشش کف سالن پذیرایی، آشپزخانه و اتاق ها مورد استفاده قرار گرفته می شود. برخی از افراد قصد دارند به صورت سالانه کاغذ دیواری و برخی دیگر از مصالح ساختمانی را تغییر دهند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از محصولات دکوراتیو با قیمت مناسب استفاده نمائید.

قیمت پارکت و قیمت کاغذ دیواری به جنس و طرح آنها بستگی دارد و هنگام خرید هر کدام از تجهیزات دکوراسیون باید اهداف کاری خود را مد نظر داشته باشید.

جهت کسب راهنمایی بیشتر در خصوص انتخاب و خرید پارکت لمینت ضد آب و محصولات دیوارپوش با کیفیت می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مشورت نمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()