رینگ اسپرت به دلیل طراحی خاص و فوق العاده ای که نسبت به رینگ معمولی دارد، اکثر جوانان علاقه مند تجهیز نمودن اتومبیل خود به رینگ اسپرت هستند. خرید رینگ اسپرت برای خودروی سواری یک سری مزایا و معایب دارد و افرادی که اقدام به خرید رینگ اسپرت در این نوع برای اتومبیل خود می نمایند، باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند. استفاده از رینگ اسپرت موجب کاهش سطح تماس خودرو با سطح زمین می شود و این مسئله می تواند در مواقعی که خودرو بر روی دست انداز قرار گرفته می شود، صدماتی به قسمت زیرین خودرو وارد نماید.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک علاوه بر ارائه خدمات فروش لاستیک، قادر به عرضۀ انواع رینگ اسپرت خودرو در مدل های متنوع و با کیفیت می باشند.

ویژگی های رینگ اسپرت

در ادامۀ مقاله به ویژگی های بارز رینگ اسپرت خودرو خواهیم پرداخت، تا در صورت لزوم بتوانید این نوع رینگ را برای عملکرد بهتر اتومبیل در جریان مسابقات خریداری کنید. متأسفانه جوانان تنها به دلیل زیبایی ظاهری که رینگ های اسپرت دارند، این نوع رینگ را خریداری می کنند ولی این کار اشتباهی می باشد.

توجه داشته باشید که خرید رینگ اسپرت ، می تواند باعث کاهش خط ترمز، انعطاف پذیری بالای فرمان در سرعت بالا و افزایش قدرت مانور اتومبیل می شود ولی باید توجه داشته باشید که از خودرو بر روی آسفالت های یک دست استفاده نمائید.

متناسب با لاستیک های آج دار استاندارد، خرید رینگ اسپرت می تواند سطح عملکرد تایرهای پهن را بر روی سطوح برفی بهبود ببخشد. معمولاً شرکت های خودروسازی به صورت فابریک برای اتومبیل های تولیدی از رینگ های فولادی استفاده می کنند و این در حالی است که شرکت های خودروسازی لوکس همچون بنز، بی ام و، پورشه و ... از رینگ هایی با جنس آلیاژ آلومینیوم انتخاب می کنند چون سبک و نمایی خاص به خودرو می بخشد. فروش رینگ را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید.

اگر خواستار خرید اینترنتی رینگ اسپرت هستید، می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 97
نمایش همه
علاقه مندی ها ()