فروش لاستیک در سطح بازار رونق خاص خود را دارد چون با افزایش روز افزون تعداد اتومبیل در سطح کشور، برخی از افراد کسب و کار خود را در حوزۀ واردات و توزیع تایر آغاز نموده اند. افراد زیادی هستند که خرید لاستیک را کار ساده ای می انگارند ولی این چنین نیست و یک سری نکات مهم و کلیدی وجود دارد که افراد پیش از خرید انواع لاستیک باید در نظر بگیرند. روزانه فروش لاستیک ارزان متقاضیان بیشتری دارد چون اکثر خودروهای موجود در سطح شهر از دسته بندی خودروهای سواری با برندهای مختلف می باشد. متناسب با مدل های مختلف خودرو باید لاستیک استاندارد و مناسب را تهیه نمائید چون ممکن است عملکرد و فرمان پذیری اتومبیل را کاهش داده و یا اینکه موجب پنچری زود هنگام لاستیک گردد.  

فروشگاه چرخ و یدک یکی دیگر از مجموعه های وارد کننده و عرضه کنندۀ لاستیکی های خارجی و داخلی است که قادر به ارائه خدمات در سطح تهران و شهرستان ها می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم در خصوص خدمات فروش اینترنتی لاستیک مانند فروش لاستیک بنز ، می توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمائید.

علت استقبال از فروش لاستیک چهار فصل

در حال حاضر فروش لاستیک بر اساس برند، مدل خودرو، نوع کاربری و شرایط آب و هوایی در دسته بندی های مختلف صورت می گیرد. افرادی که قصد خرید لاستیک سواری، باری، تریلر، ماشین آلات سنگین و کشاورزی و غیره را دارند، باید سطح دانش و آگاهی خود را نسبت به شناخت مشخه های لاستیک استاندارد افزایش دهند.

با توجه به آب و هوای ایران، اکثر مواقع گرم و خشک است و مدت زمان کوتاهی در فصول سرد سال با ریزش باران و برف روبرو هستیم، خرید لاستیک جهار فصل می تواند صرفه جویی مالی را برای افراد به همراه داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک با توجه به نیاز بازار داخل، اقدام به فروش لاستیک تمام فصل در کنار لاستیک های زمستانی و تابستانی می نماید. همواره پاسخگوی سفارشات شما مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 122
نمایش همه
علاقه مندی ها ()