لاستیک پیرلی یکی دیگر از برندهای معتبر خارجی است که بدون شک انتخاب خیلی از افراد می باشد چون شرکت پیرلی جهت تولید محصولات لاستیک از مواد اولیۀ درجه یک استفاده می نمایند. نوع تایر نقش بسزایی بر روی فرمان پذیری اتومبیل خواهد داشت. بر روی تایر، مشخصات فنی تولید محصولات درج می شود. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید لاستیک پیرلی و هر برند دیگری را دارند، باید آشنایی کامل نسبت به علائم درج شده بر روی تایر داشته باشند. بدین ترتیب بتوانند بر اساس مدل خودرو، مناسب ترین مدل تایر را تهیه نمایند.  

فروشگاه چرخ و یدک با تلاش فراوان توانسته اقدام به واردات لاستیک های خارجی برند نماید. افرادی که قصد تهیۀ لاستیک برای اتومبیل سواری، کامیونی، شاسی بلند و غیره دارند، می توانند از طریق این مجموعۀ معتبر تأمین نمایند. به دلیل کیفیت بالایی که لاستیک های پیرلی در سطح جهان دارد، به عنوان یکی از محصولات لاستیک خارجی این مجموعه به مشریان پیشنهاد داده می شود.

قیمت لاستیک پیرلی

قیمت فروش اینترنتی لاستیک پیرلی بر اساس مشخصات فنی محصولات تعیین می گردد. به عبارتی سال تولید، سایز تایر، نوع ساختار و فناوری تولید تایر از جمله مواردی هستند که می تواند تأثیر مستقیم بر روی قیمت لاستیک پیرلی و هر برند دیگری داشته باشد. متناسب با اتومبیل های مختلف و شرایط آب و هوایی متفاوت می توانید لاستیک پیرلی تمام فصل، لاستیک پیرلی زمستانی و لاستیک پیرلی تابستانی را تهیه نمائید.

ساختار لاستیک پیرلی از مواد اولیۀ درجه یک ساخته شده است و سطح کیفیت محصولات پیرلی بسیار بالا می باشد و به دلیل أخذ گواهینامه های ایزو و کنترل کیفیت، برخی از شرکت های خودروسازی معتبر همچون فراری، تویوتا، بی ام و از لاستیک های پیرلی به عنوان تایر فابریک اتومبیل های تولیدی مجموعۀ خود استفاده می نمایند.

جهت خرید لاستیک پیرلی سواری می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. توسط این مجموعۀ معتبر، امکان خرید آنلاین لاستیک برای عموم مشتریان در سراسر کشور فراهم می باشد.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 83
نمایش همه
علاقه مندی ها ()