سی تی اسکن دندان پس از رادیوگرافی معمولی به بیماران پیشنهاد داده شد چون مزایای رادیولوژی سی تی اسکن دندان بیشتر است و در ادامۀ مقاله بیشتر به ویژگی های این نوع تصویربرداری خواهیم پرداخت. سی تی اسکن دندان با استفاده از اشعۀ ایکس صورت می گیرد و روش اجرایی این نوع رادیولوژی، تصویربرداری از بافت های نرم و سخت دندان می باشد. وضوح کنتراست عکسبرداری سی تی اسکن دندان بسیار بالا می باشد و معمولاً در ابتدا، دندانپزشک این نوع تصویربرداری را به بیمار تجویز می کند. خدمات سی تی اسکن دندان را از این مرکز با کیفیت بالا دریافت کنید.

با توجه به اینکه چند سال اخیر تنوع روش های تصویربرداری دندان افزایش یافته است، ممکن است برخی از نسخه های رادیولوژی دندان را با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام دهند. در این صورت توصیه می کنیم از همان ابتدا به مرکز رادیولوژی مجهز همچون مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

انجام جراحی دندان با انجام رادیولوژی س تی اسکن دندان

با توجه به اینکه ناحیه دهان و دندان از بافت های نرم و سخت تشکیل شده است، دندانپزشک معالج نمی تواند ساختار عصبی دندان ها پی ببرد و یا اینکه تشخیص چگونگی رشد کلیۀ دندان ها را داشته باشد. بدین وسیله انجام رادیولوژی سی تی اسکن دندان می تواند بهترین راهکار برای مشاهدۀ وضعیت رشد دندان ها باشد.

افرادی که دچار عوارض عصب کشی ناقص شده اند و یا با مشکلات کم خوابی یا خرو پف روبرو هستند، نیاز به انجام تصویربرداری سی تی اسکن دندان دارند تا دندانپزشک با مشاهدۀ نتایج تصویربرداری بتواند نگاه عمیق تری نسبت به وضعیت ناراحتی بیمار داشته باشد و سپس مناسب ترین روش را برای درمان بیمار انتخاب نماید.

افرادی که قصد انجام سی تی اسکن دندان دارند، به هیچ عنوان در ناحیۀ سر و گردن از وسایل تزئینی فلزی همچون گیره سر، گردنبند، گوشواره و غیره استفاده ننمایند چون باعث اختلال در نتایج تصویربرداری می شود. خدمات رادیولوژی دندان توسط این مجموعه ارائه می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ آمادگی برای اجرای انواع رادیولوژی دندان می توانید با مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس بگیرید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 165
نمایش همه
علاقه مندی ها ()