نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید هات پلیت وجود دارد چون از جمله دستگاه های پرکاربرد در محیط آزمایشگاه محسوب می شود. قیمت هات پلیت با همزن مغناطیسی به قابلیت های آن بستگی دارد. هات پلیت به عنوان دستگاهی است که مجهز به المنت های حرارتی الکتریکی و یا مشعل گازی هستند که امکان تولید حرارت را برای آن فراهم می سازد. علاوه بر آنکه مجهز به همزن مغناطیسی است. جهت اطلاع از آخرین لیست قیمت هات پلیت با همزن مغناطیسی  می توانید با کارشناسان فروش شرکت علمینوگستر تماس بگیرید.

قیمت انواع هات پلیت با همزن مغناطیسی

قیمت هات پلیت با همزن مغناطیسی در دو مدل آنالوگ و دیجیتال مشخص می گردد. متناسب با حجم کار و حداکثر دمایی که برای گرم کردن مایعات لازم است. می توانید مناسب ترین دستگاه هات پلیت را تهیه نمائید. این دستگاه در مدل و برندهای معروف عرضه می شوند. هات پلیت همچون اجاق رومیزی است که مجهز به المنت حرارتی و یا شعله می باشد و گرمای لازم جهت افزایش دمای دستگاه را مهیا می کند. استفاده از امکانات این چنینی به افراد کمک می کند که بتوانند  طیف دمایی لازم برای تهیۀ مواد شیمیایی را فراهم آورند.

افزایش تعداد خانه های گرم کننده و یا افزایش توان تولید حرارت از جمله مواردی هستند که بر روی قیمت هات پلیت با همزن مغناطیسی تأثیرگذار می باشد. امروزه دستگاه های هات پلیت دیجیتالی با همزن مغناطیسی به دلیل داشتن صفحۀ نمایشگر، تکنسین راحت تر می تواند دکمه های تنظیم کنندۀ تایمر و میزان درجه بندی را کنترل نماید. در عین حال قیمت هات پلیت با همزن مغناطیسی نسبت به دستگاه های قدیمی هات پلیت که تنها قابلیت گرم کنندگی داشتند، بیشتر است.

برای استعلام قیمت  خرید سمپلر و هات پلیت با همزن مغناطیسی می توانید از طریق شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر اقدام نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ فروش لوازم آزمایشگاهی فعالیت می کند.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()