هات پلیت به عنوان یکی از شناخته شده ترین دستگاه های آزمایشگاهی به شمار می رود. علت اصلی خرید هات پلیت مگنت، گرم کردن و همزدن مواد اولیۀ مایع و جامد با یکدیگر می باشد. فناوری ساخت دستگاه های هات پلیت قدیمی ارتقاء پیدا کرده است و به نوعی همزن مغناطیسی نیز بدان اضافه شده است.

در حالت حاضر با خرید هات پلیت مگنت با کیفیت به طور همزمان به سیستم حرارت دهی و همزن مغناطیسی مجهز می باشد.

چندین سال است که شرکت علمینوگستر فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش ابزارآلات و تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت می کند.

خرید هات پلیت مگنت دیجیتالی

چندین سال است که مراکز آزمایشگاهی پیشرفته، خرید هات پلیت مگنت دیجیتالی را برگزیده اند. به عبارتی چنین مجموعه هایی با در اختیار داشتن این نوع هات پلیت، به راحتی می توانند پروسیۀ تنظیم دما و مدت زمان اجرای همزن مغناطیسی را مشخص نمایند.

خرید و فروش هات پلیت مگنت به صورت تک خانه و چند خانه صورت می گیرد. مقصود از تک خانه و چند خانه، تعداد محل قرارگیری ظروف آزمایشگاهی بر روی  دستگاه می باشد.

از جمله ویژگی های مهم دستگاه هات پلیت مگنت می توان به استفاده آسان از آن اشاره نمود. این دستگاه مجهز به چند بخش است و برخی از مدل های رایج آن مجهز به چندین شعله می باشند و قابلیت تنظیم جداگانه دما برای هر کدام از آنها وجود دارد. علاوه بر آنکه مجهز به محدوده دمایی قابل تنظیم و تایمر هستند.

با در اختیار داشتن تایمر، به راحتی می توان منبع حرارتی را پس از مدت زمان مشخص خاموش نمود. به طور کلی خرید هات پلیت مگنت نسبت به هات پلیت مگنت آنالوگ طرفداران بیشتری دارد. برای اطلاع از قیمت هات پلیت با همزن مغناطیسی به سایت علمینو گستر مراجعه نمایید.

جهت تجهیز نمودن آزمایشگاه های پیشرفته، می توانید با مراجعه به شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر اقدام به خرید هات پلیت مگنت نمائید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()