تولید کیسه نایلون حبابدار با استفاده از مواد اولیۀ درجه یک صورت می گیرد. این نوع پلاستیک دارای یک سری ویژگی های فیزیکی خاص است که قابلیت عایق کردن وسایل در برابر ضربه و شکستگی می شود. در واقع استقبال از تولید کیسه نایلون حبابدار با کیفیت  ، به دلیل خاصیت ضربه گیری آن می باشد و می توان جهت بسته بندی کلیۀ لوازم شکنندۀ کوچک و بزرگ در صنایع مختلف از آن استفاده نمود. تولید کیسه نایلون حبابدار در ابعاد مختلف صورت می پذیرد.

شرکت باران پلاست یکی از تولید کنندگان بزرگ در زمینۀ پلاستیک های صنعتی است که توانسته اند موفق به تولید انواع نایلون صنعتی اعم از نایلون حبابدار، نایلون عریض، نایلون فیلم استرچ پالت بند و ... شود. صنایع مختلف می توانند جهت تهیۀ هر گونه پلاستیک با کیفیت و درجه یک می توانند با واحد فروش این مجموعۀ معتبر تماس حاصل فرمایند.

تولید کیسه نایلون حبابدار با مواد اولیۀ مرغوب

تولید کیسه نایلون حبابدار با مواد اولیۀ مرغوب و یا با مواد بازیافتی و درجه دو ساخته می شود و دسته بندی  فروش نایلون حبابدار به صورت درجه یک، درجه 2 و درجه 3 انجام می گیرد.

تا کنون اگر ملاحظه نموده باشید، تولید کیسه نایلون حبابدار در ابعاد مختلف صورت می گیرد و متناسب با کالاهایی در ابعاد متفاوت می توان از مزایای این نوع پلاستیک استفاده نمایند. کاربرد گستردۀ پلاستیک حبابدار را می توان در صنایع بسته بندی لوازم الکترونیکی، تجهیزات روشنایی، لوازم خانگی، سرویس چوب، لوازم چوبی خانگی و اداری، تجهیزات کامپیوتری، لوازم روشنایی و لوستر و غیره ملاحظه نمود.

تولید کیسه نایلون حبابدار ریز و درشت متناسب با ابعاد کالاهایی که قصد بسته بندی آنها را دارند، انجام می گیرد. جهت بسته بندی اقلام کوچک، استفاده از کیسه نایلون ریز کاربردی تر است و نایلون همچنان ماهیت ضربه گیری خود را حفظ می کند. این در حالی است که جهت بسته بندی اقلام بزرگ باید تولید کیسه نایلون حبابدار درشت صورت گیرد که پلاستیک مانع از انتقال ضربه به محصول بسته بندی گردد.

برای سفارش انواع کیسه نایلون حبابدار ضربه گیر با قیمت ارزان می توانید از طریق شرکت باران پلاست اقدام نمائید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()