خرید اینترنتی پلاستیک ضربه گیر از دیگر راهکارهای مفید برای تهیۀ نایلون حبابدار برای مجموعه های تولیدی می باشد. البته جهت امور بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل می توان از طریق مجموعه های تولیدی نایلون های حبابدار، اقدام به خرید اینترنتی پلاستیک ضربه گیر نمود. بدین وسیله می توان با قیمت ارزان تر از بازار پلاستیک مورد نیاز مجموعه را تهیه نمود. تا کنون عموم افراد نایلون حبابدار را از نزدیک مشاهده نموده اند چون این نوع پلاستیک دارای لایه ای از حباب های هوا می باشد که ماهیت ضربه گیر بودن برای پلاستیک بوجود می آورد. پلاستیک حبابدار گزینۀ مناسبی جهت بسته بندی اقلام مختلف محسوب می شود.

شرکت باران پلاست از دیگر مراکز تولیدی پلاستیک های صنعتی است که در تهران راه اندازی شده است و توانسته اند با بهره مندی از مواد اولیۀ پلیمری پتروشیمی، انواع نایلون با دوام و مرغوب را تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان در صنایع مختلف قرار دهند. نایلون حبابدار، نایلون عریض، فیلم استرچ پالت بند و ... تنها برخی از محصولات با کیفیت این مجموعۀ معتبر محسوب می شوند. باران پلاست دارای وب سایت رسمی است و بدین وسیله توانسته است، امکان خرید اینترنتی پلاستیک ضربه گیر با قیمت ارزان تر از رقبای تجاری خود را برای مشتریان فراهم نموده است.

نکات مهم خرید اینترنتی پلاستیک ضربه گیر

نکتۀ مهم و اساسی که هنگام خرید اینترنتی پلاستیک ضربه گیر باید مد نظر داشته باشید، سایز حباب و مدل نایلون حبابدار است. به عبارتی برخی از مراکز تولیدی محصولات خانگی، صنعتی و الکترونیکی جهت بسته بندی وسایل از اقدام به خرید اینترنتی پلاستیک حبابدار کیسه ای ضربه گیر و یا رول نایلون حبابدار می نمایند.

هنگام سفارش خرید اینترنتی پلاستیک ضربه گیر می توانید از میان سایز حباب ریز، متوسط و درشت انتخاب خود را انجام دهید. همانطور که می دانید، جهت حفظ خاصیت ضربه گیر بودن نایلون حبابدار، متناسب با سایز کالاها باید مناسب ترین سایز پلاستیک را تهیه نمائید.

جهت خرید اینترنتی پلاستیک ضربه گیر رولی و کیسه ای می توانید به طور مستقیم از طریق شرکت باران پلاست به عنوان  تولید کیسه نایلون حبابدار تهیه نمائید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()