دستگاه ویدئو پروژکتور محبوب ترین دستگاه های پخش است که کاربرد گستردۀ آن را می توان در امور آموزش، سرگرمی و ارائه مطالب توسط گروه های مختلف مشاهده نمود. نسخه های جدید ویدئو پروژکتور اندرویدی بیش از محصولات قدیمی آن مورد استقبال افراد قرار گرفته می شود چون دارای محیط کاربری ساده است و دسترسی به قسمت های مختلف منوی تنظیمات برای کاربر راحت تر می باشد.

فروشگاه نیزار کالا به صورت حرفه ای در حوزۀ ساخت و فروش ویدئو پروژکتور اندرویدی و سایر مدل ها فعالیت دارد. طی سال ها فعالیت توانسته اند بر تنوع مدل های دستگاه ویدئو پروژکتور افزوده و بر اساس تکنولوژی روز بر قابلیت های آنها بیافزایند.

قابلیت های ویدئو پروژکتور اندرویدی

همانطور که از عنوان ویدئو پروژکتور اندرویدی مشخص است، این نوع پروژکتور مجهز به سیستم عامل اندروید بوده و دارای محیط کاربری آسان است. به عبارتی افرادی که تا کنون تجربۀ استفاده از دستگاه های هوشمند همچون موبایل هوشمند و تبلت دارند، به سهولت می توانند با منو و قسمت های مختلف تنظیمات دستگاه ویدئو پروژکتور اندرویدی کار کنند.

به همین دلایل خیلی از افراد خواستار  خرید ویدئو پروژکتور مانند خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی پرتابل هستند چون به سهولت می توانند میزان رزولوشن کیفیت تصویر نمایشگر را تنظیم نموده و متناسب با مساحت محیط نمایند. همانطور که می دانید، یکی از اختراعاتی است که افراد زیادی از این فناوری استقبال نموده اند و توانسته اند از بروزترین قطعات الکترونیکی جهت ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور اندرویدی و سایر مدل ها استفاده نمایند.

این نوع پروژکتور قابلیت اتصال به کلیۀ دستگاه های دیجیتالی همچون موبایل، دوربین فیلمبرداری، دستگاه های ایکس باکس، پلی استیشن، مدیا پلیرها، تبلت، کامپیوتر، لپ تاپ و ... دارد. بدین ترتیب می توان در هر محیطی از قابلیت های دستگاه ویدئو پروژکتور به عنوان پخش کنندۀ فایل های صوتی و تصویری استفاده نمود.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()