جعبه مقوایی از جمله انواع روش بسته بندی به شمار می رود که صنایع مختلف متناسب با اقلامی که تولید می کنند جهت بسته بندی و حفظ کالا در شرایط محیطی و همچنین حمل و نقل آنها استفاده می کنند. صنعت ساخت جعبه مقوایی و کارتن سازی نسبت به گذشته متحول شده است و با بهره گیری از ایده های خلاقانه، شاهد ساخت انواع جعبه مقوایی در طرح های جذاب با گرماژ متفاوت می باشیم. تا کنون کاربرد گستردۀ  تولید جعبه مقوایی را در صنایع مواد غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، تولید لوازم التحریر، رستوران ها و عرضۀ محصولات فست فود، بسته بندی محصولات دارویی، تولید قطعات صنعتی و خودروسازی و ... مشاهده نموده اید.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین با تأمین دستگاه های پیشرفته، مواد اولیۀ درجه یک و نیروی انسانی مجرب توانسته اند در صنعت طراحی و چاپ جعبه مقوایی متناسب با نیاز صنایع مختلف همچنان به فعالیت حرفه ای خود ادامه دهد.

روش های مختلف ساخت جعبه مقوایی

جهت ساخت جعبه مقوایی نیاز است که فاکتورهای متعددی اعم از وزن و ابعاد محصولات، نوع کالا و مدت ماندگاری اقلام در نظر گرفته شود. علاوه بر آنکه جنبۀ رقابتی و تبلیغاتی جهت جلب نظر مشتریان نیز مورد توجه قرار گرفته شود. عمدتاً متناسب با محصولات مختلف، انتخاب نوع ورق مقوا حائز اهمیت است چون تأثیر مستقیم بر روی نگهداری، طول عمر و ایمن نگه داشتن کالا خواهد داشت. شیوۀ متعارفی برای ساخت جعبه مقوایی وجود دارد که توسط دستگاه های مخصوص صورت می پذیرد. به طور کلی جعبه مقوایی از کاغذ مقاوم چند لایه ای تشکیل شده است. مقوا به صورت چند لایه ای ساخته می شود که البته امروزه توانسته اند از مواد بازیافتی جهت ساخت جعبه های مقوایی استفاده نمایند که نتیجۀ آن باعث گردیده تا کمتر نیاز به قطع کردن درختان باشد.

مجموعۀ بسته بندی پویا نوین با استفاده از مقوا پشت سفید، مقوا پشت طوسی، گلاسه، کرافت، ایندربرد و ... اقدام به ساخت انواع جعبه مقوایی و ارائه خدمات کارتن سازی در طرح های متنوع می نمایند.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین

آدرس : تهران ، بلوار آیت اله سعیدی ، سه راه آدران ، خیابان میهن ، میهن 2 ، پلاک 5

ایمیل: pouyaprinting@yahoo.com      

شماره تماس: 02156867000     فکس: 02156867600     همراه: 09123001056

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 202
نمایش همه
علاقه مندی ها ()