پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بهترین راهکار برای مقاوم سازی مصالح سنگ نما به شمار می رود. سرامیک، سنگ، آجر برخی از مصالحی است که با استفاده از چسب و مواد مخصوص بر روی نمای ساختمان چسبانده می شوند. عوامل طبیعی بر روی کاهش مقاومت این نوع مصالح بر روی نمای ساختمان می شود و به همین دلیل با گذشت زمان شاهد ریزش مصالح نما بر روی زمین می باشیم. با توجه به اینکه هر لحظه امکان تردد افراد در مقابل ساختمان وجود دارد، ریزش مصالح نما می تواند علاوه بر خسارت مالی، خسارت جانی نیز در بر داشته باشند. برای جلوگیری از این اتفاق، می توان از خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان استفاده نمود.

گروه کار در ارتفاع نماروز به عنوان یکی از مراکز شناخته شده و معروف در زمینۀ فعالیت های ساختمانی در حالت خدمات رسانی به ساکنین منطقۀ تهران می باشد. مالکین و مدیران ساختمان متناسب با وضعیت نمای ساختمان، می توانند از خدمات بهینه ای که توسط این مجموعۀ معتبر ارائه داده می شود، استفاده نمایند.  

اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب راپل

به طور کلی روش های متعددی جهت دسترسی به نمای ساختمان وجود دارد. اجرای نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب، داربست، بالابر و ... قابل انجام است.

با در نظر گرفتن مساحت نما و وضعیت مصالح ساختمان از نظر استحکام و سلامت، متصدی مناسب ترین روش را جهت  اجرای پروسۀ پیچ و رولپلاک نمودن مصالح نما انتخاب می نماید. به عنوان مثال اگر حجم کار اندک باشد و تنها بخشی از نمای ساختمان نیاز به محکم کاری داشته باشد، اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب راپل صورت می گیرد. یکی از خدمات بسیار خوب این مجموعه، خدمات آب بندی نمای ساختمان است که به شما ارائه می گردد.

گروه ساختمانی نماروز پیش از آغاز کار، با اعزام کارشناس به محل نمای ساختمان را مورد بررسی دقیق قرار می دهد تا بدین وسیله بتوانند مناسب ترین روش و سایز پیچ و رولپلاک را جهت مقاوم سازی سطوح مصالح نمای ساختمان استفاده نمود.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 147
نمایش همه
علاقه مندی ها ()