لباس بچه گانه از تنوع بالایی برخوردار است و والدین هنگام خرید لباس بچه حساسیت زیادی از خود نشان می دهند. با توجه به اینکه پوست کودکان حساس است، به همین دلیل نوع پارچه و دوخت لباس بچه در انتخاب پوشاک بچه گانه حائز اهمیت می باشد. امروزه تنوع پارچه هایی که جهت تولید لباس بچه گانه مورد استفاده قرار گرفته می شود، افزایش یافته است و افرادی که قصد تهیۀ لباس بچه دارند، باید شناخت لازم در خصوص انتخاب و خرید لباس بچه گانه با کیفیت و نخی داشته باشند تا موجب حساسیت پوستی برای کودکان نگردد.

تولیدی لباس بچه ایران نوین جهت تولید انواع لباس بچه گانه از پارچه های نخ پنبه و با درصد بالای الیاف طبیعی استفاده می نماید. بدین ترتیب توانسته اند امکان خرید لباس بچه پسرانه و دخترانه با قیمت ارزان و طرح های متنوع را برای مشتریان به صورت حضوری و اینترنتی در سراسر کشور فراهم نموده است.

فروش لباس بچه گانه زمستانه و تابستانه

همانطور که می دانید جنس پارچه و مدل طراحی لباس بچه گانه تابستانه و زمستانه نسبت به یکدیگر تفاوت قابل توجهی دارد. بدین ترتیب والدین متناسب با موقعیت های مختلف آب و هوایی به سهولت می توانند مناسب ترین لباس بچه را برای فرزندان خود تهیه نموده و آنها را از سرما خوردگی و یا گرما زدگی مصون نگه دارند. تولید لباس بچه گانه از جنس پارچه پنبه نخ، دورس، دورس لاکرا، کتان، ملانژ، تدی یا حوله ای و ... استفاده می شود. بدین وسیله شاهد فروش لباس بچه با جنس های متفاوت در سطح بازار می باشیم که هر کدام از آنها دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند.

تولیدی لباس بچه ایران نوین پیش از تولید پوشاک بچه گانه، تمام جوانب را مورد بررسی دقیق قرار می دهند تا در نهایت اقدام به تولید محصولات جدید و متنوع با کیفیت بالا و قیمت ارزان می نمایند. به همین دلیل انواع لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه تولیدی ایران نوین مورد استقبال مشتریان قرار گرفته می شود.

  تولیدی لباس بچه ایران نوین 

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 148
نمایش همه
علاقه مندی ها ()