تولید و پخش لباس بچه از جمله مباحثی است که برای عموم افراد بخصوص والدین حائز اهمیت می باشد. تولیدی لباس بچه ایران نوین در این جا قصد دارد به مراحل تولید و پخش لباس بچه بپردازد و بدین وسیله سطح آگاهی شما عزیزان را نسبت به این حرفه افزایش دهد. تولید لباس بچه در طرح های متنوع صورت می پذیرد و متشکل از مراحل طراحی، الگوزنی، برش صنعتی، دوخت، چاپ، گلدوزی و افزودن یراق آلات مختلف می باشد. در تولید و پخش لباس بچه ایران نوین هر کدام از این مراحل در سیر تولید لباس بچه در طرح های مختلف، می تواند به صورت متفاوت اجرا شود.

مواد اولیه از اولین مراحل تولید و پخش لباس بچه به شمار می رود چون تأثیر مستقیم بر روی میزان فروش پوشاک بچه گانه خواهد داشت. تهیۀ متریال با کیفیت از جنس نخ پنبه به مجموعه های تولیدی لباس بچه کمک می کند که بتوانند لباس های لطیف و با کیفیتی تولید و به بازار عرضه نمایند.

جهت تولید یک تی شرت کودکانه نیاز به پارچه، دکمه، یقه، برچسب، گلدوزی و ... دارد. البته متناسب با طراحی لباس بچه می تواند تغییرات قابل توجهی نسبت به یکدیگر داشته باشد. در کل تولید و پخش لباس بچه توأم با نکات ظریفی است و به همین دلیل فروشندگان لباس کودک که قصد خرید لباس بچه را به صورت مستقیم از تولیدی لباس بچه دارند، باید این نکات مهم را مد نظر داشته باشند. تهیۀ الگو، برش، ساماندهی اجزای مختلف لباس توسط یک وسط کار، دوخت، اجرای عملیات اولیه، ساماندهی مجدد کار توسط وسط کار و در انتها دوخت اصلی و نهایی از جمله مراحل سیر تولید و پخش لباس بچه به شمار می روند و گروه تولیدی لباس بچه ایران نوین نیز بر همین اساس به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه طراحی لباس بچه را با بازاریابی در سطح جامعه انجام می دهند چون بررسی نیاز مشتریان به مجموعۀ تولیدی کمک می کند که بتواند محصولاتی با کیفیت و پرفروش به سطح بازار عرضه نماید.

  تولیدی لباس بچه ایران نوین 

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()