امروزه مراکز متعددی در زمینۀ ارائه خدمات برش لیزر فلزات فعالیت می کنند چون با افزایش تکنولوژی دستگاه های صنعتی، محققین توانسته اند موفق به ساخت دستگاه برش لیزر آلومینیوم گردند. در نتیجۀ این اتفاق شرایط مناسبی برای افزایش حجم تولید و عرضۀ محصولات در صنایع مختلف فراهم شده است. بدین ترتیب صنایع متعددی که جهت ساخت محصولات نیازمند به ورق آلومینیوم هستند، می توانند با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته، با استفاده از دستگاه های برش لیزر، قطعات فلزی را منطبق با الگوی مشخص در تعداد بالا همزمان برش داد. بدین وسیله با صرف کمترین هزینه می توان به میزان قابل توجهی محصولات با کیفیتی را در طرح های متنوع تولید نمود. خدمات برش لیزر آلومینیوم توسط این مجموعه با بالاترین کیفیت ارائه می گردد. 

مرکز برش لیزر نیک مجهز به دستگاه های پیشرفته برش لیزر است که قادر به پاسخگویی سفارشات مشتریان در شرایط مختلف می باشند. با بهره گیری از گاز نیتروژن توانسته اند سطح کیفیت قطعات برش خورده را ارتقاء ببخشند و جلب رضایت مشتری هدل اصلی برای ادامۀ فعالیت این مجموعۀ معتبر محسوب می شود.

آلومینیوم از کیفیت و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است، علاوه بر آنکه دارای خاصیت ضد زنگ است و از آن می توان جهت ساخت تجهیزات صنعتی، پالایشگاه های نفت و گاز، تأسیسات ساختمانی، قطعات در بخش خودروسازی، ابزارآلات صنعتی، تجهیزات خانگی و غیره استفاده نمود. با توجه به سرعت فرم پذیری بالایی که این نوع ورق آلیاژ از آن برخوردار است، صنایع مختلف جهت ساخت محصولات متنوعی از مزایای این نوع ورق فولادی استفاده می نمایند. ارائه خدمات برش لیزر آلومینیوم توسط تکنسین های مجرب و دوره دیده به همراه دستگاه های پیشرفته و مدرن صورت می پذیرد.

هزینۀ اجرای برش لیزر آلومینیوم به ضخامت ورق آلومینیوم، میزان پیچیدگی طرح و ابعاد آن وابسته می باشد. بر پایۀ صنایع مختلف، امکان استفاده از خدمات برش لیزر فلزات از طرق مراکز معتبر برای مشتریان فراهم می باشد. توجه به موضوعات مهم این چنینی ضرورت دارد و مرکز برش لیزر نیک دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ خدمات برش لیزر در تهران می باشد و از بروزترین امکانات استفاده می نمایند.

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 168
نمایش همه
علاقه مندی ها ()