شرکت واحد به منظور پاسخگویی به نیاز شهروندان در خصوص تهیۀ اتوبوس دربستی راه اندازی شده است. واحد گشت تهران نیز به عنوان یکی از شرکت های واحد گشت در تهران راه اندازی شده است و توانسته با تأمین ناوگان اتوبوسرانی مطمئن با برندهای معتبر و ظرفیت بالا، شرایط را برای سفر گروهی ایمن فراهم نموده است و برای دریافت این خدمت می توانید با ما تماس بگیرید. خدمات شرکت واحد با عالی ترین کیفیت ارائه می گردد.

مراکز متعددی وجود دارد که نیازمند به تهیۀ وسیلۀ نقلیۀ گروهی هستند تا بدین وسیله افراد بتوانند بدون مزاحمت در داخل شهر تردد داشته باشند. سامانه های شرکت واحد همواره به صورت تمام وقت مشغول فعالیت و خدمات رسانی به هموطنان می باشند. با تأمین ناوگان اتوبوسرانی همواره افراد با آسودگی خاطر می توانند از خدمات مسافرتی دسته جمعی بهره مند گردند.

سرویس تشریفاتی از مهمترین خدمات شرکت واحد

شرکت واحد قادر به ارائه خدمات سرویس بهشت زهرا،  اجاره اتوبوس دربستی ،سرویس تشریفاتی به مؤسسات دولتی و خصوصی، سرویس ویژه به عنوان وسیله ای برای ترانسفر افراد به فرودگاه و ایستگاه های قطار و ... می باشند. به طور کلی راه اندازی شرکت واحد به منظور تأمین اتوبوس دربستی برای هموطنان صورت گرفته است. شرکت واحد با بهره گیری از رانندگان حرفه ای، پرسنل مجرب و اتوبوس های مجهز همواره در صدد برای ارائه بهترین خدمات به همشهریان گرامی در ترددهای درون شهر و برون شهری می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ استفاده از خدمات سرویس دربستی با تعرفه مشخص می توانید با واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید. این مجموعه متشکل از نیروی انسانی مجرب و همچنین اتوبوس های معتبر لوکس با ظرفیت های مختلف می باشد. بدین وسیله سازمان ها متناسب با تعداد افراد، می توانند مناسب ترین اتوبوس را کرایه نمایند.

امروزه شرکت واحد خدمات سرویس بهشت زهرا ارائه می دهند و بدین وسیله سرویس ایاب و ذهاب مراسم خاکسپاری را برای خانواده عزادار مهیا می کنند. از این رو تلاش می کنند، شرایط را برای برگزاری مراسم بیش از گذشته تسهیل نمایند.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 149
نمایش همه
علاقه مندی ها ()