سبک طراحی کاغذ دیواری سه بعدی بسیار متفاوت از کاغذ دیواری معمولی می باشد. عموم افراد به دلیل تداعی تصاویر واقعی این سبک از طراحی کاغذ دیواری سه بعدی، علاقه مند به نصب آن در نمای دکوراسیون می باشند. امروزه بیش از گذشته از محصولات دیوارپوش جهت تزئین نمای دکوراسیون منزل استفاده می کنند چون از زیبایی فوق العاده خاص برخوردار است و ناخودآگاه چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

به همین دلیل فروشگاه دیوار دکور در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله محصولات دیوارپوش منجمله فروش کاغذ دیواری سه بعدی ، انواع پوستر دیواری و ... فعالیت می کند.

فاکتورهای مهم انتخاب و خرید کاغذ دیواری سه بعدی

از ویژگی های بارز کاغذ دیواری سه بعدی می توان به روکش pvc آن اشاره نمود که امکان نظافت آسان سطوح کاغذ دیواری را برای فرد مهیا می کند. علاوه بر آنکه مقاومت کاغذ دیواری نسبت به پارگی و خط و خش افزایش پیدا می کند. خیلی از افراد علاقه مند به نصب کاغذ دیواری سه بعدی در نمای داخلی قسمت های مختلف ساختمان می باشند چون امکان خرید کاغذ دیواری سه بعدی در ابعاد و طرح های مختلف وجود دارد.

نکتۀ مهم که باید هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی باید در نظر گرفته شود، در نظر گرفتن حدود 5 سانتی متر اضافی از طول و عرض کاغذ دیواری است که هنگام نصب آن بر روی دیوار ممکن است نیاز به برش داشته باشد. از این رو هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی طرح چهره، گل، منظره و ... در نظر گرفتن این موضوع حائز اهمیت می باشد. بدین وسیله می توانید بدون نقص پوستر دیواری سه بعدی مورد نظر را بر روی سطوح دیوار منزل و یا محیط اداری و تجاری نصب نمائید.

پیش از خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور و مشاهدۀ انواع کاغذ دیواری سه بعدی رایج و پرفروش در بازار، بهترین پوستر را انتخاب نموده و به صورت آنلاین نیز امکان سفارش دهی محصولات فروشگاه برای شما فراهم می باشد.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 175
نمایش همه
علاقه مندی ها ()