مواد تشکیل دهندۀ نایلون حبابدار از مواد پلی اتیلن است که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. کاربرد گستردۀ مواد پلیمری را می توان در ساخت محصولات مختلفی مشاهده نمود چون از کیفیت بالایی برخوردار است و با استفاده از این مواد توانسته اند محصولات با کیفیتی تولید و به بازار عرضه نمایند. تولید نایلون حبابدار به عنوان عایق بند و ضربه گیر صورت می گیرد. بدین ترتیب صنایع مختلف جهت بسته بندی اقلام و جلوگیری از بروز صدمات جدی به محصولات می توانند از مزایای نایلون حبابدار استفاده نمایند. توسط شرکت ناب پلاستیک به عنوان یکی از تولید کنندگان موفق در حوزۀ نایلون های صنعتی، توانسته  فروش نایلون حبابدار رولی و کیسه ای را در لیست محصولات لفاف بسته بندی داشته باشند.

مهمترین نکات خرید نایلون حبابدار

موارد متعددی در خصوص خرید نایلون حبابدار مطرح می شود و صاحبان مشاغل با داشتن آگاهی نسبت به نوع کاربری که انواع پلاستیک صنعتی دارند، چنین نایلون های با دوام و مستحکمی را در ابعاد و ضخامت متفاوت تهیه می کنند. اختراع نایلون حبابدار به سال 1957 در آمریکا باز می گردد که از این نوع پلاستیک به عنوان دیوارپوش و عایق بندی سطوح مختلف استفاده می شود.

قیمت نایلون حبابدار بر اساس سایز و تعداد لایه های تشکیل دهندۀ آن مشخص می گردد. صنایع مختلف می توانند متناسب با اقلام مختلف اقدام به خرید پلاستیک حبابدار به صورت تک لایه و یا چند لایه نمایند. هر چه تعداد لایه های تشکیل دهندۀ نایلون افزایش پیدا کند، قطعات استحکام و مقاومت پلاستیک افزایش پیدا می کند و ماندگاری بیشتری خواهند داشت. نکتۀ مهم و کلیدی که در حوزۀ خرید نایلون حباب دار وجود دارد، سایز حباب، مدل و میزان ضخامت نایلون است. هر کدام از این موارد بر روی دوام و همچنین قیمت نایلون تأثیرگذار خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات نایلون حبابدار و نحوۀ سفارش غیر حضوری پلاستیک های بسته بندی صنعتی مانند خرید فیلم استرچ می توانید با دفتر فروش ناب پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()