تابلو ها از لوازم تزئینی بسیار پر کاربرد هستند که نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارند. تابلو ها از نظر زیبا شناختی ، یکی از بهترین تزئینات هستند و تاثیر بسیار بالایی را در دیزاین داخلی می گذارند. در بازار تنوع بالایی از تابلو ها به چشم می خورد که برای سلیقه های مختلف مناسب می باشد. برای خرید تابلو لازم است به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. تابلو ها لوازم دکوراتیو هستند و دکوراتیو به زینت بخشیدن معنی می شود بنابراین تابلو از لوازم غیر ضروری است که برای زیبایی محیط از آن استفاده می شود بنابراین باید درست انتخاب شوند تا حداکثر زیبایی را در محیط ایجاد نمایند.

تابلو ها در انواع یک تکه یا چند تگه به فروش می رسد که هر یک باید به درستی نصب شوند. تابلو های چند تکه با فواصل مناسبی از هم قرار می گیرند و معمولا اندازه های کوچکتری دارند. زمانی که می خواهید از تابلو ها با اندازه های یکسان استفاد کنید بهتر است آن ها را به صورت مقارن نصب نمایید اما اگر تابلو های شما بزرگ و کوچک است می توانید به شکل نامتقارن نصب تابلو ها را انجام دهید. فروش تابلو کودک با مدل های جدید انجام می گیرد. 

تابلو ها برادی مکان های مختلف باید در نوع صحیح انتخاب شوند  مناسب مکان مورد نظر باشند. برای اتاق هایی که لوازم کمی در آن جا قرار دارد مانند محیط های کاری، استفاده از یک یا دو تابلو می تواند فضا را بسیار شلوغ تر و زیبا تر نشان دهد. فروش انواع تابلو در سبک و رنگ های مختلف توسط فروشگاه دکور آفیس انجام می گیرد . بنابراین برای تهیه انواع تابلو های با کیفیت و جذاب به سایت فروشگاه دکور افیس مراجعه نموده و خرید خود را با ارزان ترین قیمت انجام دهید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 157
نمایش همه
علاقه مندی ها ()