تابلو ها در دکوراسیون ها می توانند تاثیرات زیادی بگذارند حال اگر تابلو ها به درستی انتخاب شوند نیاز به هزیه های بالا نبوده و با هزینه ی مناسب می توان یک تابلوی تاثیر گذار را تهیه کرد. تابلو فنگ شویی امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و دلیل آن اهمیت افراد به دکوراسیون داخلی و اجزای آن است . بنابراین افراد از خرید تابلو فنگشویی برای گردش انرژی و انتقال احساسات خوب به افراد، استفاده می کنند.

در فنگ شویی هر یک از عناصر شامل انرژی بوده و می تواند انرژی را انتقال دهد. به طور مثال تصویر آب در تابلو فنگ شویی، آرامش را انتقال می دهد. آتش ، گرما و سرزندگی را به ما انتقال داده و همچنین خاک پذیرش و ثبات را انتقال داده و لوازم فلزی بیانگر تفکر عقلانی و تصاویر از چوب، بیانگر سعادت و کامیابی می باشد.هر یک از این عناصر تداعی گر انرژی هایی هستند که به افراد القا می کنند و با انتخاب درست تابلو فنگشویی می توان از این انرژی ها در فنگ شویی استفاده کرد. برای کامل کردن دکوراسیون یک مکان استفاده از تابلو ها لازم بوده و با انتخاب درست آن می توان هماهنگی لازم را نیز با سایر اجزا ایجاد کرد.

تصاویر در تابلو فنگ شویی

در تابلو فنگ شویی تصاویر دربردارنده ی مفهومی هستند که انرژی را در شکل های مختلف انتقال می دهند. در تصاویری که از جنگل و درخت و چوب است به طور کلی بیانگر انرژی چوب می باشد. همچنین برای تصاویر آب و رودخانه و آبشار و هر آن چه که مربوط به آب است ، انتقال دهنده ی معانی آب می باشد. تابلو فنگ شویی با طرح هایی مانند آتش، شومینه، شمع و... می تواند نماد آتش را بیان کند و تصاویری که از کوهستان و گیاه و تصاویر مشابه است بیانگر حس زمین می باشد. تصاویری از فلز ، سکه و لوازم فلزی بیانگر عنصر فلز می باشد. خرید تابلو را در تنوع با با قیمت ارزان از دکور آفیس انجام دهید.

   فروشگاه دکور آفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()