اتوبار به عنوان یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در حوزۀ حمل و نقل وسایل در سطح شهر می باشد. همانطور که می دانید اکثر افراد سالیانه مجبور به تعویض محل سکونت خود هستند، از این رو با دغدغه های مهمی همچون بسته بندی اصولی وسایل شکستنی و بزرگ، جابجایی، تأمین وسیلۀ نقلیۀ باری مناسب و چیدمان وسایل می باشند. بدین ترتیب عموم افراد می توانند متناسب با موقعیت های مختلف از خدمات اتوبار جهت حمل و نقل و جابجایی وسایل سنگین استفاده نمایند. به طور کلی وسایل سنگین را عموم افراد نمی توانند جابجا کنند.

نکات مهم در امور اسباب کشی

بنابراین استفاده از نیروی کار مجرب و توانمند در اتوبار می تواند به شما کمک کند که بدون دغدغه و نگرانی نسبت به آسیب رسیدن به وسایلتان، آنها را جابجا نمائید. البته سالم ماندن درب و چارچوب های درب، دیوارها، گوشه های دیوار، کمدهای دیواری، پله های چوبی، پارکت های کف و ... یکی دیگر از دغدغه هایی است که افراد حین اسباب کشی با آن روبرو هستند. بنابراین اگر تمایل دارید پروسۀ اسباب کشی منزل خود را به سهولت انجام دهید، می توانید از خدمات اتوبار آزادی استفاده نمائید.

اتوبار آزادی به صورت تخصصی در حوزۀ خدمات اتوبار و  باربری فعالیت دارد و توانسته از نیروی کار مجرب و آموزش دیده جهت امور حمل و نقل و بسته بندی وسایل استفاده نماید. بهره گیری از خدمات مراکز اتوبار برای افراد صرفه جویی مالی و زمان را فراهم می آورد. ضمن آنکه بدون دغدغه و نگرانی می توانند اثاث کشی منزل و یا محیط کار خود را انجام دهند. هزینۀ اتوبار بر اساس مدت زمان، تعداد کارگران، نوع وسیلۀ باری و میزان خدماتی که کارگران ارائه می دهد، تعیین می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خدمات اتوبار می توانید از تجربیات مرکز اتوبار آزادی بهره مند گردید.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 135
نمایش همه
علاقه مندی ها ()