مینی ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از دستگاه های شناخته شده در حوزۀ پخش کنندۀ فایل های صوتی و تصویری محسوب می شود. در این صورت مراکز آموزشی، مؤسسات، آموزشگاه ها، مجموعه های فرهنگی و محیط های کسب و کار می توانند مجموعۀ خود را به دستگاه های ویدئو پروژکتور پرتابل تجهیز نمایند. در این صورت راحت تر از قبل می توانند از امکانات دستگاه مینی ویدئو پروژکتور استفاده نمایند. قیمت ارزان، وزن سبک، ابعاد کوچک، رزولوشن بالا، کنتراست تصویر و کیفیت بالای پخش تصاویر از جمله موارد مهمی هستند که موجب استقبال از خرید مینی ویدئو پروژکتور توسط مؤسسات، مراکز آموزشی و عموم افراد قرار گرفته است. فروش مینی ویدئو پروژکتور توسط این مجموعه انجام می گیرد.

اگر تمایل به خرید دیتا پروژکتور با امکانات پیشرفته را دارید، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی نیزار کالا داشته باشید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ طراحی، ساخت و فروش انواع مینی ویدئو پروژکتور با قابلیت های مدرن در حال فعالیت و خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشند.

سفارش انواع مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار

دستگاه های پروژکتور دارای مزایای متعددی هستند که اکثر افراد در صورت لزوم می توانند از امکانات آن جهت پخش داده های تصویری در ابعاد بزرگ استفاده می کنند. ایجاد سینمای خانگی و یا پخش فایل های تصویری از سیستم های کامپیوتر، لپ تاپ، دوربین فیلمبرداری و ... برای تعداد زیادی مخاطب، خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار می تواند بهترین گزینه به شمار آید. با توجه به اینکه مراکز مختلف می توانند جهت ارتقاء سطح خدمات آموزشی به مخاطبان خود، می توانند از مزایای دستگاه های ویدئو پروژکتور استفاده نمایند. در همین راستا عموم افراد اعم از استادان، معلمان، مدیران فروش و افرادی که علاقه مند به بازی های گروهی هستند نیز می توانند جهت فراهم نمودن دستگاه پخش کنندۀ تصویر برای تعدادی از کاربران می توانید از مزایای مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار استفاده نمائید. جهت اطلاع از قیمت فروش ویدئو پروژکتور جیبی می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 138
نمایش همه
علاقه مندی ها ()