نکات مهم تعمیر تردمیل

گاها به دلیل بی توجهی به نکات نگهداری از تردمیل و رعایت نکردن این نکات، به تعمیر تردمیل نیازمند می‌شویم. زمانی اسپرت از بهترین شرکت‌های تعمیر تردمیل می‌باشد. خرابی تردمیل در یکی از اجزاء آن همچون موتور شیب تردمیل، موتور تردمیل، سنسور سرعت تردمیل و تسمه اصلی و ... می‎باشد. زمانی اسپرت بهترین خدمات مربوط به تعمیر تردمیل را ارائه می‌دهد. تعمیر تردمیل، حتما باید توسط افراد با تجربه و حرفه ای انجام شود. زیرا احتمال وقوع برق گرفتگی و آسیب دیدگی در سایر قطعات تردمیل وجود دارد. زمانی اسپرت دارای افراد با تجربه و حرفه ای می‌باشد که در کار تعمیرات تردمیل بسیار حرفه ای هستند. برای افزایش طول عمر و روان تر شدن قطعات تردمیل، بایستی به سرویس دهی و روغن کاری آن در مدت زمان مشخص بپردازیم. در صورت مشاهده خرابی تردمیل به شرکت های خدمات تعمیر تردمیل همچون زمانی اسپرت مراجعه کرده و مشکل را حل کنیم.

عیب یابی تردمیل

قطعات اصلی تردمیل شامل برد الکترونیکی تردمیل، موتور تردمیل، سنسور سرعت و تسمه تردمیل می‌باشند. هر گونه آسیب دیدگی در هر یک از این قطعات، باعث جلوگیری از عملکرد درست تردمیل می‌شود. موتور تردمیل از مهم ترین قسمت های تردمیل می‌باشد که اگر کیفیت پایینی داشته باشد می‌سوزد. هنگام وقوع این مشکل، تعمیر کاران زمانی اسپرت موتور دستگاه را تعویض می‌کنند. موتور آسیب دیده، باعث ایجاد حرارت و بوی سوختگی می‌شود. قدرت موتور جدید نیز باید به قدرت موتور قبلی باشد. رعایت سازگاری موتور با دستگاه شما از مهم ترین نکاتی است که بایستی در تعمیر تردمیل رعایت شود.

زمانی اسپرت جهت سرویس تردمیل و تعمیر تردمیل و سایر لوازم ورزشی می‌باشد. این شرکت از معتبرترین شرکت‌ های تردمیل است که شامل متخصصین حرفه ای و کاربلد می‌باشد. متخصصین آموزش دیده این شرکت دانش و تجربه لازم را در تعمیرات تردمیل و وسایل لوازم ورزشی دارند.

 زمانی اسپرت

تلفن:   09127666385  -   021.66040650 

zamanisports@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 121
نمایش همه
علاقه مندی ها ()