موارد کاربرد برش لیزر آلومینیوم چیست و علت استقبال از خدمات برش لیزر فلزات مانند خدمات برش لیزر آلومینیوم در صنایع مختلف چیست؟ جهت پاسخ دادن به این پرسش ها اجازه دهید اشاره ای مختصر به خواص آلیاژ آلومینیوم و موارد کاربرد گستردۀ آن در صنایع مختلف داشته باشیم. آلومینیوم از جمله فلزاتی است که کاربرد گستردۀ آن را می توان در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی، تجهیزات صنعتی، خودروسازی و ... ملاحظه نمود.

آلومینیوم از جمله فلزاتی است که دارای قابلیت انعطاف پذیری بالا می باشد و در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد. در نتیجه به کارگیری گستردۀ برش لیزر آلومینیوم را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود. با توجه به هزینه های تأمین دستگاه های برش لیزر به صورت اختصاصی، امکان خرید دستگاه برش لیزر آلومینیوم به صورت مجزا فراهم نمی باشد. در نتیجه جهت سفارش دهی برش لیزر آلومینیوم می توانید از خدمات مرکز برش لیزر نیک بهره گیرید.

خدمات برش لیزر آلومینیوم در تهران

از دانستنی های مهم اجرای برش لیزر آلومینیوم و دیگر فلزات می توان به تسریع فرآیند تولید قطعات و محصولات آلومینیومی و کاهش هزینه های تولید اشاره نمود. در نتیجه امروزه شاهد گسترش کاربرد دستگاه های لیزر در صنایع مختلف می باشیم. با بکارگیری از دستگاه های برش لیزر توانسته اند فرآیند تولید محصولات را تسریع ببخشند. در حال حاضر بر روی ورق های آلومینیوم می توان بدون ایجاد ضایعات، پیچیده ترین طرح و الگوها را اجرا نمود. نکتۀ قابل توجهی که در خصوص اجرای برش لیزر آلومینیوم وجود دارد، انتقال گرمای زیاد حین عملیات برش است و استفاده از تجربیات اپراتورهای مجرب جهت انجام برش لیزر بر روی این نوع فلز حائز اهمیت خواهد بود. هزینۀ برش لیزر آلومینیوم ر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به طرح، ضخامت ورق، تعداد محصولات برش خورده و میزان کیفیت اجرای برش لیزر آلومینیوم اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات تکمیلی جهت سفارش خدمات برش لیزر آهن می توانید با کارشناسان فنی مجموعۀ برش لیزر نیک تماس حاصل فرمائید.

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()