آلیاژ برنج از عناصر مس و روی ترکیب و بدست آمده است. در ساختار آلیاژ برنج هر چه میزان درصد روی زیاد باشد، رنگ برنج روشن تر می شود و عمدتاً آلیاژ برنج نسبت به مس و روی از استحکام بالایی برخوردار است. بهره گیری از دستگاه برش لیزر برنج، به صاحبان صنایع کمک می کند تا بتوانند محصولات متنوعی را در مدت زمان کوتاهی تولید و به بازار عرضه نمایند. چرا که استفاده از دستگاه برش لیزر به افراد کمک می کند که بتوانند هر طرحی را بر روی ورق فلزات برنج، آلومینیوم و ... انجام دهند.

بهره گیری از خدمات برش لیزر فلزات مانند خدمات برش لیزر برنج توانسته تغییرات قابل توجهی در صنایع مختلف بوجود آورد. به عبارتی صنایع مختلف توانسته اند به کمک دستگاه های برش لیزر برنج، محصولات جدیدی را در طرح های متنوع تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. در همین راستا مرکز برش لیزر نیک تلاش نموده در این حوزه پیشگام بوده و هر گونه امکانات لازم را در خصوص خدمات برش لیزر برنج و دیگر فلزات در اختیار صاحبان صنایع قرار دهد.

تحویل فوری خدمات برش لیزر برنج

با توجه به اینکه دستگاه برش لیزر فلزات فرآیند برش لیزر را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد ولی پیشنهاد می کنیم به مراکز معتبر مراجعه نمائید. چرا مسائلی همچون نتیجۀ کار، میزان کیفیت لبه های برش خورده، حجم کار و دقت فرآیند برش موارد مهمی هستند که تأثیر مستقیم بر روی زمان تحویل ورق های برش خورده خواهد داشت. امروزه کاربرد ورق برنج را می توان علاوه بر کاربرد صنعتی در امور ساخت لوازم زینتی و دکوراتیو نیز ملاحظه نمود. امروزه با بهره گیری از دستگاه های برش لیزر برنج، صاحبان صنایع به سهولت می توانند تجهیزات متنوعی را در طرح های پیچیده طراحی و برش دهند. بدیهی است به کارگیری از خدمات برش لیزر برنج توانسته باعث کاهش قیمت محصولات در صنایع مختلف گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خدمات برش لیزر آهن و حکاکی می توانید با مجموعۀ برش لیزر نیک تماس حاصل فرمائید و هماهنگی های لازم را جهت تحویل سفارشات با کارشناسان فنی انجام دهید.

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()