ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از دستگاه های پخش کننده در محیط های آموزشی مورد استفاده قرار گرفته می شود. لامپ و لنز از جمله اجزای اصلی تشکیل دهندۀ دستگاه پروژکتور به شمار می رود و سازندگان توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته سطح کیفیت پخش تصاویر را نسبت به نسخه های قدیمی دستگاه ویدئو پروژکتور ارتقاء ببخشند. با کاهش ابعاد و وزن ویدئو پروژکتور بتوانند همچنان کیفیت پخش تصاویر را بهبود ببخشند. فروش ویدئو پروژکتور از طریق سایت انجام می گیرد. 

اگر در انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور دچار تردید هستید، می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ نیزار کالا مشورت نمائید. این مجموعۀ معتبر به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح در حوزۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا، انواع ویدئو پروژکتور اندرویدی را همراه با قابلیت وای فای و یا بدون وای فای تولید و عرضۀ بازار داخلی نماید.

در حال حاضر نسخه های جدید ویدئو پروژکتور را می توان به کلیۀ دستگاه های دیجیتالی پیشرفته همچون موبایل، لپ تاپ، دوربین های فیلم برداری، دستگاه های مبدل دیجیتال، ایکس باکس، پلی استیشن، فلش، ویدئو پلیر و ... نصب نمود. بدین وسیله سیگنال های دریافتی را پردازش نموده و به صورت داده های تصویری بر روی پردۀ نمایشگر در ابعاد مختلف و رزولوشن بالا در معرض دید بینندگان قرار دهند. نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ از مزایای مهم ویدئو پروژکتور به شمار می رود و به همین دلیل همچنان کاربرد گستردۀ آن را می توان در سطح بازار مشاهده نمود. ضمن آنکه توانسته اند این نوع دستگاه های پروژکتور را در مدل های مختلف همچون ویدئو پروژکتور وای فای دار، ویدئو پروژکتور پرتابل، ویدئو پروژکتور اندرویدی، مینی ویدئو پروژکتور و ... را با مشخصات فنی متفاوت تولید و به بازار عرضه نمایند. خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار را از طریق سایت انجام دهید.

در حال حاضر اگر از جمله افرادی هستید که خواستار بروزسازی دستگاه های پروژکتور در مجموعۀ خود می باشید، می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و از میان انواع ویدئو پروژکتور با برند نیزار کالا، مناسب ترین دستگاه مورد نظر خود را از نظر قیمت و قابلیت ها همراه با گارانتی تهیه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 130
نمایش همه
علاقه مندی ها ()