ویدئو پروژکتور اندرویدی به عنوان یکی دستگاه های پرکاربرد در حوزۀ آموزش مورد استفاده قرار گرفته می شود. دستگاه ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از دستگاه های پخش کننده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. ویدئو پروژکتور اندرویدی همانطور که از نامش پیداست مجهز به سیستم عامل اندروید است. امروزه اکثر دستگاه های دیجیتالی مجهز به سیستم عامل اندروید هستند که کار کردن با آن برای افراد راحت است و سهولت می توانند تنظیمات رزولوشن تصویر، کیفیت صدا و ابعاد تصویر را انجام دهند.

دستگاه پروژکتور به تنهایی مورد استفاده قرار گرفته نمی شود و نیاز به اتصال به دستگاه های منبع دیجیتالی همچون کامپیوتر، لپ تاپ، دوربین فیلمبرداری، دستگاه های ایکس باکس و ... می باشد. جهت خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی با قابلیت پخش تصاویر سه بعدی می توانید به مراکز معتبر عرضۀ دستگاه های پروجکشن مراجعه نمائید.

موارد کاربرد ویدئو پروژکتور اندرویدی وای فای دار

فروشگاه نیزار کالا از اولین مراکز سازندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور توانسته فعالیت خود را آغاز نماید. این مجموعۀ معتبر با امکانات پیشرفته ای که در اختیار دارد، توانسته در لیست محصولات فروشگاه انواع ویدئو پروژکتور اندرویدی را با مشخصات فنی متفاوت به فروش برسانند.

مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار اندرویدی از جمله دستگاه هایی است که طرفداران زیادی دارد. لامپ و لنز از اجزای اصلی دستگاه های پروژکتور به شمار می روند که نقش تعیین کننده ای بر روی کیفیت پخش تصاویر دارد. امروزه جهت ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور اندرویدی از لنز و لامپ LED بهره گرفته می شود و توانسته اند سطح رزولوشن تصاویر را بهبود ببخشند. قیمت ویدئو پروژکتور اندرویدی بر اساس مشخصات فنی دستگاه تعیین می گردد. در نتیجه به طور دقیق نمی توان دستگاه های ویدئو پروژکتور را معین نمود. جهت خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی با قابلیت WiFi می توانید به محصولات فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ تولید و فروش دستگاه های پروژکتور فعالیت دارد و می توانند متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، مناسب ترین دستگاه ویدئو پروژکتور مانند ویدئو پروژکتور T22 را به شما مشتریان گرامی در سراسر کشور پیشنهاد دهند.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 148
نمایش همه
علاقه مندی ها ()