نگهداری تسمه تردمیل و نکات مهم قابل توجه آن

یکی از مهم ترین اجزای اصلی تردمیل، تسمه تردمیل می‌باشد. این تسمه، نیروی محرکه موتور را دریافت کرده و آن را به نوار نقاله تردمیل منتقل می‌کند و باعث می‌شود تا تردمیل، کار کند. مرکز زمانی اسپرت، از برترین ارائه دهندگان تسمه تردمیل با کیفیت می‌باشد. شما می‌توانید از طریق شرکت زمانی اسپرت، قطعات و لوازم با کیفیتی را خریداری کرده و خیالتان از بابت اصل بودن قطعات راحت باشد. برای خرید تسمه تردمیل به سایت مراجعه کنید.

تسمه تردمیل، در قسمت های انتهایی و ابتدایی تردمیل قرار گرفته است و به دور غلطک می‌چرخد. البته، این تسمه است که باعث چرخیدن غلطک می‌شود. هر چقدر تسمه تردمیل، با کیفیت باشد، قدرت چرخش آن نیز بالاتر خواهد بود. تسمه تردمیل را، تسمه دونده نیز می‌نامند. باید برای دستگاه تردمیل، حتما از تسمه قدرتمند و با کیفیتی استفاده کرد. چون تمام فشار شخص دونده بر روی تردمیل، بر روی تسمه تردمیل است و کیفیت بالای این تسمه، موجب کارایی بالا دستگاه می‌شود. زمانی اسپرت از ارائه دهندگان تسمه با کیفیت می‌باشد.

تشخیص قابل تعویض بودن تسمه

همان طور که بسیاری از مواد غذایی، دارای تاریخ انقضا هستند، تسمه تردمیل نیز پس از مدتی تاریخ مصرفش به پایان می‌رسد. اصولا تسمه های موجود در بازار، تاریخ مصرف 4 تا 6 ساله دارند. پس از این مدت، تسمه، قدرت خود را از دست می‌دهد و رو به فاسد شدن می‌گذارد. در این صورت باید سریعا، تسمه را تعویض کرد. شما می‌توانید انواع تسمه های با کیفیت را از زمانی اسپرت، تهیه نمایید. در صورتی که از دستگاه تردمیل، بوی بد سوختگی، شبیه سوختن پلاستیک بیاید باید حتما اقدام به تعویض تسمه کرد. در صورتی که قسمت های مختلف تسمه ترک های سطحی برداشته باشد و بافت های آن از هم جدا شده باشد، نسبت به تعویض تسمه تردمیل باید اقدام کرد و از تعمیرکار تردمیل کمک گرفت. زمانی اسپرت، از ارائه دهندگان برتر تسمه تردمیل می‌باشد.

 زمانی اسپرت

آدرس: بزرگراه جلال آل احمد – خیابان ارمکان 3 – زیر پل یادگار امام

پاساژ پاسارگاد – طبقه اول – واحد 103-31

کد پستی: 1463646935

تلفن تماس:  09353333397 – 02166789281 – 09127666385

دفتر مرکزی: 02166789281

پست الکترونیک: zamanisports@gmail.com

لینک تلگرام:

https://telegram.me/mostafazamanian

لینک اینستاگرام:

https://instagram.com/mostafa.zamanian

مراجعه حضوری همه روزه از ساعت 9 صبح تا ساعت 7 بعد از ظهر با هماهنگی قبلی

با تشکر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 109
نمایش همه
علاقه مندی ها ()