سریع ترین راه برای خرید پوستر دیواری

اگر مدتی است که به دنبال گزینه ای برای طراحی دیوارهای خانه خود می گردید اما نمی توانید طرح مناسبی را پیدا کنید، پوستر دیواری یک جایگزین عالی است. به طور کلی پوستر دیوار دکور را می توان در نواحی مختلف یک خانه استفاده کرد. پوستر به راحتی با هر فضایی منطبق می شود و جلوه زیبایی ایجاد می کند. فروش پوستر دیواری در سایت در تنوع بالا انجام می گیرد. در ادامه، برخی از مکان های قابل استفاده پوستر دیواری را برایتان بیان می کنیم:

  1. تمام دیوارهای خانه

استفاده از پوستر دیواری در تمامی قسمت های خانه امکان پذیر است. البته برای ایجاد نمایی بیشتر، می توانید یک قسمت ثابت و اصلی را انتخاب کنید و پوستر دیوار دکور را نصب کنید. سپس طرح و رنگ ساده ای را برای سایر دیوارها در نظر بگیرید. این کار باعث می شود پوستر دیوار دکور بهتر جلوه کند. برای اطلاع از قیمت خرید پوستر دیواری کودک به سایت دیوار دکور مراجعه فرمایید.

  1. حمام

شاید تاکنون نمی دانستید اما امروزه از پوستر دیواری در داخل حمام نیز استفاده می کنند. برای این منظور ابتدا باید از کیفیت پوستر دیوار دکور مطمئن شوید. میزان کیفیت پوستر دیواری تعیین می کند که آیا می توان آن را در حمام  به کار برد یا خیر. اگر مرغوبیت این محصول بالا باشد، می تواند تا سال ها در برابر رطوبت حمام دوام بیاورد.

  1. پشت قفسه کتابخانه یا بوفه

می توانید با کمک پوستر دیواری پشت قفسه کتاب یا بوفه، نقطه کانونی جالبی ایجاد کنید. در واقع می توانید در نواحی اطراف کتابخانه، با قرار دادن چند مبل کوچک، فضایی دلپذیر برای گفتگوی خانوادگی ایجاد کنید.

اگرچه قرار دادن پوستر کار نسبتاً ساده ای است که می تواند توسط خود شخص انجام شود، اما متخصصان توصیه می کنند که از آن اجتناب کنید.  به خصوص اگر پوستر دیوار دکور ارزان قیمت انتخاب نشده باشد این احتمال وجود دارد که نقش ها مطابقت نداشته باشند. اگر برایتان مقدور است از یک تکنسین حرفه ای کمک بگیرید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 161
نمایش همه
علاقه مندی ها ()