ویدئو پروژکتور جیبی به دلایل متعددی از محبوبیت بالایی برخوردار است و ما قصد داریم در ادامۀ مقاله به برخی از ویژگی های مهم دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی نیزار کالا بپردازیم. در گذشته ویدئو پروژکتور در ابعاد بزرگ و وزن سنگین ساخته می شد ولی امروزه بهره گیری از فناوری و تکنولوژی روز به تولید کنندگان کمک کرده تا بتوانند از ابعاد و وزن ویدئو پروژکتور بکاهند. بدین وسیله توانسته اند امکان تولید مینی ویدئو پروژکتور جیبی را برای مشتریان فراهم نموده اند. لامپ و لنز از جمله اجزای اصلی دستگاه های پروژکتور به شمار می روند و با پیشرفت فناوری روز توانسته اند از لامپ های کریستال مایع و جامد استفاده نمایند. بدین وسیله توانسته اند سطح کیفیت پخش تصاویر صفحۀ نمایشگر را نسبت به نسخه های قدیمی دستگاه های پروژکتور فراهم آورند. فروش ویدئو پروژکتور جیبی از طریق سایت انجام می گیرد. 

اهمیت خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی جیبی  

فروشگاه نیزار کالا از جمله تولید کنندگان بزرگ و مطرح در حوزۀ دستگاه های پروژکتور در ایران در حال فعالیت می باشد. این مجموعه با امکانات پیشرفته ای که در اختیار دارند توانسته اند موفق به ساخت نسخه های جدید پروژکتور از جمله انواع ویدئو پروژکتور جیبی با قابلیت وای فای گردند. علاوه بر آنکه محصولات این برند معتبر امکان اتصال به هر گونه دستگاه دیجیتالی گیرنده را دارد.

پارامترهای متعددی بر روی قیمت ویدئو پروژکتور جیبی تأثیرگذار می باشد که می توان به مشخصات فنی دستگاه اشاره نمود. ابعاد، وزن، میزان کنتراست تصویر، رزولوشن تصویر، تعیین قابلیت پخش تصاویر سه بعدی، طول عمر لامپ و باتری، نوع لامپ و لنز، داشتن قابلیت زوم تصاویر، ابعاد پرده نمایشگر و ... از جمله مشخصات فنی به شمار می روند که میزان کیفیت تصاویر پخش شده توسط دستگاه را تعیین می کند. بنابراین اگر علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار با سیستم عامل اندروید هستید، می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و راحت تر از گذشته بتوانید مناسب ترین دستگاه پروژکتور پرتابل را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 130
نمایش همه
علاقه مندی ها ()