ویدئو پروژکتور جزء یکی از دستگاه های پخش کنندۀ داده های تصویری توسط مراکز آموزشی مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدین وسیله توانسته اند با بهره گیری از ویدئو پروژکتور با فناوری پیشرفته سطح کیفیت پخش داده های تصویری را نسبت به نسخه های قدیمی این دستگاه تقویت نمایند. مجموعه های متعددی علاقه مند به استفاده از دستگاه های ویدئو پروژکتور جهت نمایش داده های تصویری به تعداد زیادی از مخاطبان در محیط های مختلف می باشند. محیط های آموزشی، شرکت ها، سازمان های دولتی و خصوصی به سهولت می توانند از مزایای ویدئو پروژکتور جهت پخش داده های تصویری در ابعاد بزرگ استفاده نمایند. فروش ویدئو پروژکتور از طریق سایت در مدل های جدید انجام می گیرد.

فروشگاه نیزار کالا نیز به عنوان یکی از اولین مراکز سازندۀ دستگاه های دیجیتالی همچون پروژکتور فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته بر حسب نیاز عصر دیجیتال، انواع ویدئو پروژکتور اندرویدی را با قابلیت های پیشرفته تولید و به بازار عرضه نمایند. بدین ترتیب توانسته اند شرایط را برای خرید ویدئو پروژکتور پیشرفته با قیمت ارزان را برای عموم مشتریان در سراسر کشور فراهم سازند.

استفاده از صفحه نمایشگر کریستال مایع در طراحی و ساخت ویدئو پروژکتور LCD توانسته اند پنل صفحه نمایش را نسبت به نسخه های قدیمی پروژکتور نازک تر نموده و کیفیت تصاویر نمایش داده ارتقاء پیدا کرده است. این در حالی است که ویدئو پروژکتور DLP تجهیز به فناوری پردازش نور دیجیتال می باشد. در واقع این نوع تکنولوژی به کاربران امکان استفاده از دستگاه را در دو حال پشت و جلو فراهم نموده است و کاربرد گستردۀ این نوع ویدئو پروژکتور را می توان در سازمان ها، مراکز آموزشی و ... فراهم نموده است.

جهت خرید مینی ویدئو پروژکتور با قابلیت پخش تصاویر سه بعدی و رزولوشن بالا می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر بهترین شرایط را برای خرید انواع ویدئو پروژکتور پرتابل مانند خرید ویدئو پروژکتور T22 فراهم نموده است.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 148
نمایش همه
علاقه مندی ها ()