رادیولوژی دندان روش مناسبی برای تشخیص و درمان بسیاری از مشکلات و اختلالات بوجود آمده در نواحی فک و صورت به شمار می رود. با توجه به اینکه دندانپزشکان نمی توانند داخل بافت نرم و سخت دندان و لثه ها را مشاهده نمایند. از این رو دندانپزشک متناسب با وضعیت  هر یک از بیمار ها می تواند هر یک از روش های رادیولوژی دندان را تجویز نمایند. از این رو فرد در ابتدا خدمات رادیولوژی دندان را دریافت می نماید و سپس نتایج رادیوگرافی را جهت تشخیص و فرایند درمان نوع اختلالات در دسترس دندانپزشکان قرار می دهند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل سال های متوالی است که فعالیت خود را راه اندازی نموده و توانسته با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا جهت تجهیز نمودن مجموعۀ خود استفاده نمایند. رادیولوژی داخل دهانی و رادیولوژی خارج دهانی اشاره نمود که امکان رادیولوژی سی بی سی تی دندان، خدمات سی تی اسکن دندان ، OPG، پری پیکال و ... را فراهم نموده است.

وضعیت پوسیدگی دندان ها، مشاهدۀ رشد ریشه دندان، روند درمان عصب کشی، روند درمان ایمپلنت، اجرای ارتودنسی، آبسه دندان، غده های درون بافت نرم داخل دهان و ... برخی از مواردی هستند که جهت تشخیص و روند درمان بیماری ها نیازمند به مشاهدۀ نتایج رادیولوژی دندان می باشد. امروزه دستگاه های متعددی جهت اجرای رادیولوژی دندان اختراع شده است که توانسته اند به روند درمان بسیاری از بیماری ها کمک کنند. بدیهی است جهت درمان مشکلات در نواحی دهان و دندان نیازمند به انجام رادیولوژی دندان دارند. از این رو با انجام رادیولوژی دندان به سهولت می توانید پروسۀ درمان برخی از بیماری های دندان و فک و صورت را تسریع ببخشید. جهت رزرو نوبت غیر حضوری و همچنین اطلاع از هزینۀ انواع رادیولوژی دندان می توانید با بخش پذیرش مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس حاصل فرمائید و بدون اتلاف وقت جهت اجرای رادیولوژی دندان اقدام نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 135
نمایش همه
علاقه مندی ها ()