شرکت واحد از جمله مجموعه های معتبر و حرفه ای است که توانسته فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینۀ فراهم نمودن سرویس اتوبوس دربستی آغاز نماید. بدین ترتیب شرکت های مختلف به سهولت می توانند از طریق خدمات شرکت واحد اقدام به کرایه اتوبوس دربستی نمایند. امروزه راه اندازی شرکت های واحد توانسته بیش از گذشته خدمات سرویس دهی اتوبوس دربستی را برای سازمان ها مهیا سازد. چرا که از همان ابتدای کار، بستر لازم را جهت استخدام نیروی کار متخصص و همچنین تأمین ناوگان اتوبوس رانی درجه یک فراهم می آورد.

واحد گشت تهران به عنوان یکی از شرکت های واحد در منطقۀ تهران راه اندازی شده است و قادر به ارائه سرویس اجاره اتوبوس به همشهریان گرامی با حداقل بودجه می باشد. تأمین و اجاره اتوبوس دربستی از جمله دغدغه های بزرگ برای برخی از افراد، مؤسسات و شرکت ها به شمار می رود. به عبارتی تأمین اتوبوس مناسب به عنوان سرویس ایاب و ذهاب به افراد کمک می کند با امنیت خاطر بتوانند از امکانات حرفه ای که توسط شرکت واحد به هموطنان ارائه داده می شود، به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

مدیران شرکت واحد تلاش می کنند با بهره گیری از تخصص نیروی کار متعهد، رانندگان حرفه ای و همچنین تأمین اتوبوس درجه یک همراه با امکانات رفاهی مناسب همچون تجهیز بودن به سیستم صوتی و تصویری، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، تهویۀ هوا و صندلی با قابلیت خمیده شدن جهت استراحت و غیره بهترین سرویس دربستی را برای مشتریان گرامی فراهم سازند. به طور کلی مدارس، شرکت ها، سازمان های دولتی و خصوصی و همچنین افرادی که در صدد جهت برگزاری مراسم خاکسپاری هستند، می توانند از خدمات حرفه ای شرکت واحد جهت  اجاره اتوبوس دربستی با ظرفیت های مختلف می باشند. امروزه شرکت واحد قادر به تأمین سرویس ایاب و ذهاب بهشت زهرا با دریافت کمترین هزینه می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ رزرو و هزینۀ اجاره اتوبوس دربستی می توانید با مجموعۀ حرفه ای واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 137
نمایش همه
علاقه مندی ها ()