فروش فن به منظور تهویۀ جریان هوای ناسالم در محوطه های صنعتی و خانگی صورت می گیرد. در نتیجه مجموعه های مختلف به سهولت می توانند با بهره گیری از تکنولوژی ساخت دستگاه های فن، جهت تهویۀ هوای محوطه بهره گیرند. امروزه در سطح بازار شاهد فروش انواع فن در مدل و برندهای مختلف می باشیم. صاحبان صنایع به سهولت می توانند با در نظر گرفتن مساحت فضا و نوع کاربری می توانید مناسب ترین انتخاب فن خانگی و یا صنعتی را داشته باشید. به طور کلی استقبال از فروش فن با کیفیت جهت راه اندازی سیستم های تبریدی، تهویۀ هوا، مرتفع نمودن رطوبت هوا و یا تخلیۀ هوا از گازهای سمی و ... می باشد.

بنیس کمپانی یکی دیگر از مراکزی است که در زمینۀ تأمین و فروش فن ، فیلتر و دیگر تجهیزات سیستم تهویۀ هوا در تهران توانسته فعالیت خود را آغاز نماید. بدین وسیله صنایع مختلف می توانند از مزایای چنین تجهیزاتی جهت تهویۀ محوطه های صنعتی و خانگی بهره گیرند.

فروش فن با قیمت ارزان

طراحی فن به صورت پره ای است که با چرخش آن، شرایط جهت تهویۀ جریان هوای ناسالم و سالم را میسر می سازد. گردش پره های فن بر اساس شاخص های متعددی از جمله ابعاد، سیستم موتور پره و ... صورت می گیرد. عمدتاً شفت چرخش پره های فن به واسطۀ کوپل و یا موتور احتراقی صورت می گیرد. شاهد فروش فن و فیلتر مانند فن خانگی، فن صنعتی، فن کامپیوتر و ... بدین وسیله متناسب با موقعیت های مختلف به سهولت می توان هر یک از انواع فن و فیلتر را تهیه نمود. فن همانند دستگاه بلوور مجهز به یک فن دمنده می باشد و کارایی مؤثر آن جهت ایجاد جریان هوا با فشار بالا است که در نتیجه امکان تخلیه و خارج کردن هوای ناسالم و یا رطوبتی را فراهم می سازد. بنیس کمپانی به صورت تخصصی در حوزۀ فروش فن ارزان با برند و مدل های مختلف می باشند.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 164
نمایش همه
علاقه مندی ها ()