امروزه بیش از گذشته شاهد توسعۀ کلان شهر تهران می باشیم و این مسئله موجب افزایش ترددهای درون شهری شده است. راه اندازی مراکز واحد گشت به منظور سرویس دهی اتوبوس دربستی به همشهریان راه اندازی شده اند. بدین ترتیب شرکت ها، کارخانجات، مدارس، دانشگاه ها، محیط های نظامی، بیمارستان ها، مراکز تفریحی و گردشگری و ... می توانند از خدمات واحد گشت جهت اجاره اتوبوس دربستی استفاده نمایند، که می تواند اتوبوس معمولی و یا اتوبوس VIP باشد. البته خانواده متوفی جهت برگزاری مراسم بهشت زهرا می توانند با کرایه اتوبوس از طریق واحد گشت، وسیلۀ نقلیۀ مناسبی را جهت وسیلۀ ایاب و ذهاب میهمان تهیه نمایند. واحد گشت تهران نیز به صورت اختصاصی قادر به ارائه خدمات واحد گشت برای بهشت زهرا می باشند.

مهمترین خدمات مراکز واحد گشت

به طور کلی خدمات متنوعی که از سوی مراکز معتبر واحد گشت به عموم افراد ارائه داده می شود، توانسته به کاهش حجم ترافیک شهری کمک کند. در واقع اجاره اتوبوس می تواند تعداد زیادی از افراد را که مسیر یکسانی دارند، جابجا کند. مراکز مختلف می توانند از خدمات واحد گشت جهت تأمین سرویس رفت و برگشت کارکنان، دانش آموزان، برگزاری مراسم تشریفاتی، اردوهای تفریحی و غیره اشاره نمود. به طور کلی استفاده از خدمات واحد گشت به افراد امکان تهیۀ وسیلۀ نقلیۀ مناسب جهت تردد گروهی را می دهد. در این صورت افراد بدون هیچ گونه دغدغه می توانند در کنار دوستان و آشنایان خود سفر دسته جمعی را تجربه کنند. واحد گشت بهشت زهرا از جمله خدمات بسیار عالی این مجموعه ی معتبر می باشد. 

امروزه توسط گروه های واحد گشت می توان جهت ترددهای درون شهری و برون شهری استفاده نمایند. اگر شما نیز به دلایل مختلف نیازمند به تهیۀ وسیلۀ نقلیۀ گروهی هستید، می توانید از خدمات مجموعۀ واحد گشت تهران بهره گیرید. همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات شما همشهریان گرامی در سطح شهر می باشند.

 

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 140
نمایش همه
علاقه مندی ها ()