تعریف خدمات تعمیر برد تردمیل

تردمیل، یکی از بهترین وسیله های ورزشی برای ورزشکاران می‌باشد. گاهی ممکن است که خرابی های تردمیل به دلیل ایراد در برد آن باشد. مرکز زمانی اسپرت از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیر برد تردمیل می‌باشد. لازم است بدانید که ارائه خدمات تعمیر برد تردمیل ، نیاز به تخصص و حساسیت بالایی دارد. زیرا برد تردمیل، مهم ترین و اصلی ترین قطعه ای است که در این دستگاه وجود دارد. برد تردمیل به عنوان مغز آن عمل می‌کند. زیرا تمامی دستورات و فرامین، فقط از طریق برد، به تردمیل اطلاع داده می‌شود. زمانی اسپرت، تمامی خدمات تعمیر برد تردمیل را در محل نیز انجام می‌دهد. شما می‌توانید تمامی خدمات تعمیر تردمیل خود را به مرکز زمانی اسپرت بسپارید. برد تردمیل، به دلیل استفاده از انواع مدار های پیچیده و قطعات کوچک، دارای حساسیت بالایی می‌باشد. به همین دلیل، تعمیر این قطعه، کار هر کسی نیست. توصیه می‌شود تا تمام خدمات تعمیرات تردمیل را به شرکت زمانی اسپرت بسپارید.

هزینه تعمیرات برد های تردمیل

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت تعمیر برد تردمیل ، نوع تردمیل می‌باشد. هر تردمیل، برد متفاوتی دارد و ممکن است بنابه امکاناتی که بر روی آن تعبیه شده است، معماری برد نیز تغییر پیدا کند. به طور کلی، تردمیل ها دارای چهار نوع برد الکترونیکی هستند.

برد های پنل، برد های کنترل، برد های درایو و برد های پاور. مدل این برد ها نیز با توجه به مدل دستگاه، تفاوت دارد. اما اگر بخواهیم به طور کلی، هزینه تعمیر برد تردمیل را محاسبه کنیم، باید چیزی در حدود 400 هزار تومان به بالا در نظر بگیریم. قیمت تعمیر برد نیز بستگی به نوع خرابی آن دارد. اگر برد به طور کامل سوخته باشد، باید یک برد جدید تهیه شود. اگر قسمتی از آن نیز دچار مشکل شود، هزینه آن نیز پایین تر خواهد بود. زمانی اسپرت، از برترین ارائه دهندگان خدمات تعمیر تردمیل در تهران می‌باشد.

 زمانی اسپرت

تلفن:   09127666385  -   021.66040650 

zamanisports@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 135
نمایش همه
علاقه مندی ها ()