تردمیل به عنوان یکی از لوازم مهم و پرکاربرد ورزشی است که جهت تمرینات ورزشی هوازی مورد استفاده قرار گرفته می شود. با توجه به کاربرد گسترده ای که تردمیل در محیط های ورزشی دارد، اجرای سرویس تردمیل بهترین راهکار جهت کاهش هزینه های تعمیر تردمیل محسوب می شود. به دلیل ساختار مکانیکی که تردمیل از آن برخوردار است و به دلیل فعالیت حرکتی که افراد بر روی این دستگاه دارند، از اصطکاک بالایی برخوردار است. از این رو هر لحظه امکان بروز اختلال در قسمت های مختلف تردمیل وجود دارد که نیاز به مرتفع نمودن ایرادات فنی دستگاه توسط یک تعمیرکار حرفه ای تردمیل است. مرکز تعمیرات زمانی اسپرت به عنوان یکی از مراکز معروف و معتبر در حوزۀ خدمات سرویس تردمیل و تعمیرات دستگاه های ورزشی فعالیت دارد. این مجموعۀ معتبر متشکل از کادر متخصص تعمیرکاران  می باشد که توانایی تعمیر و سرویس کاری انواع تردمیل ایرانی و خارجی را دارا می باشند.

سرویس تردمیل در محل

با توجه به سنگین بودن دستگاه های ورزشی تردمیل، امکان جابجایی آن برای افراد راحت نمی باشد. از آنجایی که تعدد عواملی که باعث اختلال و آسیب فنی این دستگاه ورزشی می شود، ارائه خدمات تعمیر تردمیل و سرویس تردمیل در محل از مهمترین خدماتی است که توسط مرکز تعمیرات زمانی اسپرت به مشتریان در منطقۀ تهران به مشتریان ارائه داده می شود. به طور کلی شیوۀ صحیح نگهداری و اجرای دوره ای سرویس تردمیل می تواند از بروز خسارت جدی به چنین دستگاه هایی جلوگیری کند.

کاهش عملکرد موتور تردمیل، لغزیدن تسمه تردمیل و یا گیر کردن تسمه تردمیل، ایجاد صدای ناهنجار هنگام استفاده از تردمیل، حس بوی سوختگی هنگام استفاده از آن، عدم عملکرد درست کلید قطع کننده دستگاه، نمایش کدهای خطای تردمیل و ... از جمله خطاهایی هستند که زمان سرویس تردمیل و تعمیر آن را تعیین می کند. بدین ترتیب می توانید از تخصص و تجربیات کادر تعمیرکار حرفه ای مرکز تعمیرات زمانی اسپرت جهت دریافت خدمات سرویس تردمیل در محل بهره مند گردید.

 زمانی اسپرت

آدرس: بزرگراه جلال آل احمد – خیابان ارمکان 3 – زیر پل یادگار امام

پاساژ پاسارگاد – طبقه اول – واحد 103-31

کد پستی: 1463646935

تلفن تماس:  09353333397 – 02166789281 – 09127666385

دفتر مرکزی: 02166789281

پست الکترونیک: zamanisports@gmail.com

لینک تلگرام:

https://telegram.me/mostafazamanian

لینک اینستاگرام:

https://instagram.com/mostafa.zamanian

مراجعه حضوری همه روزه از ساعت 9 صبح تا ساعت 7 بعد از ظهر با هماهنگی قبلی

با تشکر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 128
نمایش همه
علاقه مندی ها ()