راهنمای خرید پوستر درجه یک

پوستر دیواری کودک یکی از بهترین تولیدات چند سال اخیر در کشورمان است این محصول با توجه به روحیه و جنسیت هر کودک تولید و عرضه می شود. به عنوان مثال، برخی از کودکان تمایل به شخصیت های کارتونی دارند. 

تولیدکنندگان بر این اساس اقدام به تولید و فروش پوستر دیواری کودک با طرح کارتونی می‌کنند. یا اینکه رنگ برخی پوسترها پسرانه و رنگ برخی دیگر کاملا دخترانه است. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در ساخت پوستر دیواری کودک توسط مجموعه دیوار دکور، رده سنی کودکان است. هر رده سنی، پوستر مخصوص به خود را می طلبد. به همین منظور، تولید کنندگان پوستر دیواری دیوار دکور، در تلاشند تا محصولات مناسب با هر گروه سنی را به طور دقیق و حرفه‌ای تولید کنند.

 ما در این بخش به بیان ویژگی‌های مناسب پوستر دیواری کودک برای نصب در اتاق کودکان می‌پردازیم.  شما می توانید با توجه به این ویژگی ها خرید خود را به بهترین وجه ممکن انجام دهید.

ویژگی های پوستر دیواری کودک

  • اولین ویژگی که یک پوستر دیواری کودک باید داشته باشد، توانایی تمیز کردن و قابل شستشو بودن آن است. از این رو که اتاق کودکان همواره در معرض آلودگی ها قرار دارد، باید بتوان آن را با آب شست و شو داد.
  • دومین ویژگی که شما باید هنگام  خرید پوستر دیواری از دیوار دکور آن را مورد توجه قرار دهید، ویژگی ماندگاری آن است. اصولا پوسترهای ضخیم ماندگاری بسیار زیادی در برابر عوامل از بین برنده دارند. آن ها را می‌توان به راحتی بر روی دیوار نصب نمود و تا سال ها مورد استفاده قرار داد. به همین دلیل این تولیدات در دسته محصولات کاملا بادوام قرار می گیرند.
  • پوستر دیواری کودک با نام شرکت های مختلفی به فروش می‌رسد. برخی از برندها تجربه و سابقه زیادی در تولید و فروش دارند. برند دیوار دکور یکی از قدیمی‌ترین برندهایی است که اقدام به فروش و عرضه پوستر بادوام می کند.
  • تنوع رنگ پوستر دیوار دکور به قدری بالاست که می توان محصول مورد نیاز را از میان صدها محصول ارائه شده انتخاب کرد. آن ها همچنین در برابر عوامل مخرب مانند فشارهای مکانیکی که برخی کودکان به دیوار وارد می‌کنند مقاوم هستند.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 173
نمایش همه
علاقه مندی ها ()