گاز پروپان از تفکیک سازی گاز خام بدست می آید. گاز پروپان دارای فرمول C3H8 است که متشکل از 3 اتم کربن و 8 اتم هیدروژن می باشد و در شاخۀ آلکان ها و راست زنجیر محسوب می شود. خرید و فروش گاز پروپان به عنوان یک گاز تجاری در سطح بین المللی معامله می شود. گاز پروپان در شرایط استاندارد حالت گازی شکل خود را حفظ می کند که البته در مسیر لوله استخراج گاز خام، به صورت میعان خارج می شود. گاز پروپان دارای نقطۀ جوش پایین است و به سهولت می توان در سیلندرهای خوراک پزی یا همان کپسول های LPG نگهداری نمود و با ظرفیت های مختلف نگهداری نمود. بدین ترتیب صنایع مختلف می توانند جهت خرید گاز پروپان از طریق مجموعۀ نوین گاز اقدام نمایند.

خرید سیلندر گاز پروپان با حجم متفاوت

همانطور که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، فروش گاز پروپان به صورت سیلندر ال پی جی با حجم متفاوت صورت می گیرد. از ویژگی های بارز گاز پروپان می توان به خاصیت غیر قابل حل بودن در آب و ناقطبی بودن آن اشاره نمود. گاز پروپان فاقد بو و رنگ است و به شدت قابل اشتعال بودن و جهت نگهداری از سیلندرهای گاز پروپان باید نکات و اصولی ایمنی رعایت گردد. در محیط خشک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید و گرما باید نگهداری شود. برای اطلاع از قیمت خرید بول ماشین به سایت نوین گاز مراجعه نمایید.

 امروزه صنعت خرید و فروش گاز پروپان در سطح جهانی با خلوص متفاوت صورت می گیرد که در آمریکا حدود 5% و در اروپا به میزان 30% صورت می گیرد. در ایران نیز صنایع مختلف جهت تأمین گاز پروپان با درصد خلوص متفاوت می توانند از طریق مجموعۀ نوین گاز اقدام نمایند. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ واردات و پخش سیلندرهای گاز پروپان در سراسر کشور می باشند و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان و صاحبان کسب و کار می باشند.

  نوین گاز 

تلفن تماس: 66748532-66748311

تلفکس:  66748016

ایمیل: info@novingas.com

مدیر فروش: 09129247106

خيابان امام خميني-نرسيده به ميدان حسن آباد-پاساژ رشيد ١-طبقه همكف-پلاك ٣

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 139
نمایش همه
علاقه مندی ها ()