اهمیت نایلون حبابدار در فرایند حمل و نقل

حمل و نقل محموله به ویژه در رابطه با بارهای ظریف‌تر و اجسام شکستنی ، همواره طوری برنامه ریزی می شود که در این فرآیند هیچ مشکلی پیش نیاید. در همین راستا، نایلون حبابدار، یکی از پرکاربردترین محصولات حوزه حمل و نقل به شمار می‌رود. ساختار حبابی این نایلون‌ها، که با پلی اتیلن مهر و موم شده است، امکان پایداری بار و محافظت در برابر ضربه هایی را که ممکن است در طول مسیر ایجاد شود را فراهم می‌کند. پیشنهاد می‌شود جهت نحوه  خرید نایلون حباب دار ، با مشاورین دریا پلاستیک تماس حاصل نمایید.

کجا و چگونه می توان از پوشش حبابدار استفاده کرد؟

هیچ محدودیت یا قاعده ای در مورد استفاده از روکش حبابدار دریا پلاستیک وجود ندارد. هر کجا که احساس کردید در فرایند حمل و نقل خود، نیازمند یک پوشش محافظتی می‌باشید، نایلون حبابدار این کار را انجام می‌دهد. اگرچه قانون خاصی در مورد استفاده از این نایلون‌ها وجود ندارد، با این حال، استفاده از این نایلون برای بسته بندی بارهای بسیار سنگین توصیه نمی‌شود، مگر تنها در زمانی که اشکال دیگری از محافظت نیز همراه نایلون حبابدار استفاده شود. همچنین، بهترین راه برای بسته بندی بارها، این است که آنها را در چندین لایه نایلون حبابدار، بسته بندی نموده و به لبه ها و گوشه ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. در صورت لزوم، قبل از پیچیدن بار با نایلون حباب دار ، گوشه ها را به گونه‌ای با نایلون محافظت نمایید که موجب گردتر شدن لبه شود. در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر در این زمینه، می‌توانید با کارشناسان دریا پلاستیک، تماس حاصل نمایید.

مرکز معتبر عرضه و توزیع نایلون حبابدار

در نهایت، شایان ذکر است که در صورت نیاز به خرید نایلون حبابدار، می‌توانید از مجموعه محصولات دریا پلاستیک به عنوان مرکز فروش نایلون شیرینگ و نایلون حبابدار، دیدن نمایید. همچنین کارشناسان دریا پلاستیک، به صورت شبانه روزی مشتاق به رفع کلیه نیازهای اطلاعاتی شما عزیزان می‌باشند.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()