ساک پارچه ای از جمله ساک دستی های رایج در سطح بازار محسوب می شود. همانطور که می دانید کاربرد ساک دستی جهت جابجایی وسایل در ابعاد و وزن متفاوت می باشد. ساک پارچه ای با استفاده از پارچه های بدون بافت به روش حرارتی تولید می شود. جهت خرید ساک پارچه ای ارزان می توانید از طریق شرکت پارچینه اقدام نمائید.

این مجموعه در حوزۀ تولید و  فروش ساک پارچه ای در ابعاد و طرح های مختلف فعالیت دارد و توانسته بر حسب نیاز بازار، کیسه های دستی متعددی را تولید و به بازار عرضه نمایند. از ویژگی های بارز این نوع ساک دستی می توان به کیفیت و دوام بالای آن اشاره نمود.

فاکتورهای متعددی بر روی افزایش محبوبیت ساک پارچه ای تأثیرگذار می باشد که می توان به تنوع رنگبندی، ماندگاری بالا، قابل شستشو بودن، قابلیت چاپ پذیری، تنوع سبک طراحی، قیمت ارزان و قابل تجزیه بودن اشاره نمود. صنایع مختلف جهت عرضۀ محصولات خود به مشتریان نیازمند به تهیۀ ساک دستی می باشند. در گذشته عمدۀ مشاغل از ساک نایلونی جهت جابجایی وسایل مختلف استفاده می نمودند ولی چند سال اخیر با گسترش کاربرد پارچه های سوزنی، فروش ساک پارچه ای مورد استقبال صاحبان صنایع و عموم افراد قرار گرفت.

وزن سبک و دوخت آسان در قالب های مختلف از جمله موارد دیگری هستند که موجب افزایش محبوبیت ساک پارچه ای در میان انواع ساک موجود در بازار شده است. صنایع تبلیغاتی از مزایای ساک پارچه ای چاپ شده جهت امور تبلیغات کارخانجات، شرکت ها، فروشگاه ها و سایر صنایع استفاده می کنند. مجموعه هایی که طرفدار حافظت از محیط زیست می باشند، اقدام به خرید کیسه پارچه ای می نمایند. چرا که مانع از مصرف بیش از اندازۀ ساک دستی نایلونی می شود. گروه تولیدی پارچینه به عنوان یکی از مراکز تولیدی معتبر در عرصۀ پارچه های اسپان باند در تهران همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()