نقش شارژ کپسول آتش نشانی در پیشگیری از گسترش حادثه

یکی از مهمترین علل گسترش آتش سوزی در بسیاری از مواقع، آماده نبودن کپسول آتش نشانی و کم بودن مواد خاموش کننده آن می‌باشد. پس از استفاده از کپسول آتش نشانی (هرچقدر هم که کوچک باشد)، مهم است که فوراً آن را شارژ کنید! تا همیشه کار کرده و از یک فاجعه احتمالی جلوگیری شود. لازم به ذکر است که در صورت نیاز به استفاده از خدمات شارژ کپسول آتش نشانی و خرید کپسول آتش نشانی ، می‌توانید با کارشناسان خدمات ایمنی آتش گریز تهران ارتباط بگیرید.

هزینه پر کردن مجدد کپسول آتش نشانی چقدر است؟

لازم به ذکر است که پر کردن مجدد یک کپسول آتش نشانی ، بسته به اندازه کپسول ، هزینه متفاوتی دارد. برای مثال در بازارهای جهانی، شارژ کپسول آتش نشانی پودری 3 کیلوگرمی، حدودا 18 یورو هزینه دارد در حالی که شارژ مجدد یک کپسول پودری 100 کیلویی، تقریبا 190 یورو می‌باشد. همچنین، شارژ مجدد کپسول های آتش نشانی co2 ، گرانتر از پر کردن مجدد کپسول های پودری است، زیرا کپسول های آتش نشانی CO2 فشار بالایی دارند و قیمت تمام شده آنها نیز بالاتر است. جهت اطلاع دقیق از هزینه شارژ کپسول آتش نشانی، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان خدمات ایمنی آتش گریز تهران ارتباط بگیرید.

بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات شارژ کپسول آتش نشانی

لازم به یادآوری است که خدمات ایمنی آتش گریز تهران ، از جمله مراکز معتبر در ارائه خدمات مربوط به بازرسی و شارژ کپسول‌ آتش نشانی است که توانسته است خوشنامی بسیاری در میان مشتریان برای خود دست و پا نماید! پیشنهاد می‌کنیم شما نیز به استفاده از خدمات مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران، اعتماد کرده و از تخصص مشاورین این مجموعه در راستای شارژ کپسول آتش نشانی خود بهره‌مند شوید. همچنین در صورت مواجه شدن با هر سوالی در استفاده از خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران ، می‌توانید با بخش پشتیبانی خدمات ایمنی آتش گریز تهران ، تماس حاصل نمایید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()