نحوه خرید آنلاین پوستر دیواری

پوستر دیواری ، پوششی است که بر روی دیوار نصب می‌شود. در صورتی که از دکوراسیون و محیط خود، رضایتمندی زیادی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم از پوسترهای مد روز، الهام گرفته و فضای داخلی خود را متحول کنید. در گالری پوستر دیوار دکور، مطمئنا پوستر دیواری باب پسند خود را پیدا خواهید کرد.

عکس های تاثیرگذار، گرافیک‌های الهام بخش، متن های انگیزشی و ... از جمله مشخصه‌های یک پوستر تزئینی است که می‌تواند به دیوارهای محیط شما، سبک و شخصیت جدیدی ببخشد! شایان ذکر است که در صورت نیاز به خرید پوستر دیواری ، می‌توانید با کارشناسان فروش دیوار دکور، ارتباط گیرید.

نحوه اتصال پوستر به دیوار

استفاده از پوستر ، معمولا به عنوان بخشی از دکوراسیون یک محیط در نظر گرفته می‌شود. و استفاده از آن‌ در اتاق خواب کودکان و  نوجوانان، بسیار پرکاربرد می‌باشد. لازم به توضیح است که این پوسترها ، معمولا ورق‌های کاغذی یا مقوایی هستند که با استفاده از نوار چسب یا مکانیسم‌های دیگری به دیوار متصل می‌شوند. همچنین این امکان وجود دارد که این پوشش ، را بتوان به صورت قاب بر روی دیوار نصب نمود. شایان ذکر است که نصب این پوشش به صورت قاب، دوام بیشتری داشته! و ظاهری رسمی‌تر را به محیط می‌بخشد. و بنابراین، می‌توان استفاده از آن را به اتاق‌های دیگر محیط نیز( فراتر از اتاق خواب کودکان و نوجوانان)  گسترش داد.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات دقیق‌تر در زمینه نحوه نصب این پوشش بر روی دیوار و همچنین خرید پوستر دیواری ، می‌توانید با کارشناسان دیوار دکور تماس حاصل فرمایید.

مرکز عرضه و توزیع پوستر دیواری

شایان ذکر است که در صورت تمایل به  خرید پوستر دیواری پتینه و... ، می‌توانید با کارشناسان فروش دیوار دکور، تماس حاصل فرمایید. مجموعه دیوار دکور، از جمله مراکز شناخته شده در عرضه انواع مختلف پوستر دیواری در طرح‌هایی متنوع و جذاب می‌باشد. همچنین در صورت مواجه شدن با هر گونه چالشی در طی فرایند خرید آنلاین، می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 132
نمایش همه
علاقه مندی ها ()