تاریخچه استفاده از پوستر دیواری پتینه

در گذشته، پوستر دیواری ، تنها جنبه تبلیغاتی داشته و اغلب برای تبلیغ یک محصول ، نمایشنامه، فیلم و یا حتی مقاصد سیاسی استفاده می‌شد. به عنوان مثال، در جنگ جهانی اول، تبلیغات علیه دشمن نیز روی پوسترها چاپ می شد. بعدها، احزاب سیاسی به نصب پوسترهایی به هنگام تبلیغات انتخاباتی، پرداختند. در سالهای حدود 1850 و به ویژه پس از 1900، استفاده از  پوسترها رواج بیشتری یافت که مهم‌ترین علت آن مربوط به بهتر شدن فناوری چاپ در این دوره بود. در سال‌های اخیر ، با گسترش طرح و نقش های این پوسترها، استفاده از پوسترها در حوزه دکوراسیون نیز بسیار رواج یافته است. در صورت نیاز به خرید انواع پوستر دیواری از جمله خرید پوستر دیواری پتینه ، پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین فروش دیوار دکور در ارتباط باشید.

نکات مهم در نصب پوسترها

لازم به ذکر است که پوسترهایی که قصد دارید روی دیوار نصب کنید، بایستی متناسب باشند. به عبارتی، قالب‌های پوستر دیواری باید بر اساس هدفی که می‌خواهید به دست آورید، دیکته شوند. در ادامه، به چند پیشنهاد مشاورین دیوار دکور در این حوزه پرداخته می‌شود:

  • هماهنگی متقابل: می توانید پوسترهای مختلف را گروه بندی کرده و گالری جذابی را روی دیوار ایجاد نمایید. با ایجاد هماهنگی متقابل در نصب پوسترها، می‌توانید به محیط خود حس استحکام، تداوم و سیال بودن القا کنید.
  • تقارن و عدم تقارن: همچنین می توان با ترکیب اندازه‌ها و اشکال مختلفی از پوستر دیواری به صورت متقارن یا نامتقارن، ترکیب بندی جذابی ایجاد نمود. در این مورد، باید موضوع و سبک کلی را در نظر بگیرید. در برخی موارد، انتخاب گزینه های متضاد مناسب خواهد بود. پیشنهاد می‌شود در مورد چیدمان نامتقارن، از پوسترهایی با اندازه های مختلف، ترجیحا از A0 تا A3، استفاده کنید. فاصله بین پوسترها نیز بهتر است که بیش از حد نباشد (7-10 سانتی متر). در هر صورت، چیدمان نامتقارن به اتاق‌ها ، پویایی و انرژی خاصی می بخشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت ها و خرید پوستر دیواری پتینه ، می‌توانید با مشاورین فروش دیوار دکور، ارتباط گیرید.

بهترین مرکز خرید پوستر دیواری پتینه

لازم به یادآوری است که دیوار دکور به عنوان بهترین مرکز  خرید پوستر دیواری کودک و پوستر دیواری پتینه و... ، از جمله مراکز خوشنام در عرضه پوسترهای خوش طرح و خوش آب و رنگ می‌باشد. بنابراین، در صورتی که قصد دارید فضای دکوراسیون خود را با استفاده از پوستر دیواری پتینه، متحول سازید، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان دیوار دکور تماس حاصل فرمایید. همچنین بخش پشتیبانی دیوار دکور، به صورت شبانه روزی آماده رفع کلیه چالش‌های شما در زمینه خرید پوستر دیواری پتینه می‌باشد.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 165
نمایش همه
علاقه مندی ها ()