تابلوسازی بهترین روش برای معرفی یک کسب و کار به شمار می رود. تمامی مشاغل سنتی و جدید که فعالیت خود را در مکان مشخصی آغاز نموده اند، نیاز به روشی دارند که بتوانند نوع فعالیتی که انجام می دهند را به بینندگان و عابرین معابر معرفی نمایند. از این رو طراحی و تابلوسازی با سبک های مختلف می تواند روش مناسبی برای تبلیغات و در عین حال معرفی مشاغل مختلف می باشد. در حال حاضر اقسام  تابلوسازی نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است که می توان به سبک های تابلوسازی چلنیوم، تابلوسازی کامپوزیت، تابلوسازی استیل، تابلوسازی ترموود، تابلوسازی پلکسی، تابلوسازی فلکسی فیس و ... اشاره نمود که از متریال با دوام و همچنین جلوه های نورپردازی استفاده می شود.

بهترین کلینیک تابلوسازی در تهران

گروه تابلوسازی راما نیز توانسته با تأمین متریال و مواد اولیۀ درجه یک و با بهره گیری از  تابلوساز حرفه ای ، انواع سبک تابلوسازی را با قیمت مناسب و طرح های خلاقانه متناسب با نیاز صاحبان کسب و کار انجام دهند. تابلوسازی برای مغازه متناسب با مشاغل مختلف، می تواند تفاوت های قابل توجهی نسبت به یکدیگر داشته باشند. به عنوان مثال مشاغلی که نیازمند به تابلوی اعلان قیمت و معرفی اقلام فروشگاه داشته باشند، می توانند تابلوسازی ال ای دی روان و یا ثابت را سفارش دهند. شیوۀ طراحی و سبک تابلوسازی به طور مستقیم بر روی جلب نظر بینندگان بسیار تأثیرگذار می باشد.

از این رو توصیه می کنیم متناسب با توان و بودجه ای که در اختیار دارید، مناسب ترین سبک تابلوسازی تبلیغاتی را همراه با جلوه های نورپردازی برای قسمت سر درب مغازۀ خود انتخاب نمائید. امروزه تمایز میان مشاغل را می توان از طریق شیوه های تابلو سازی در سطح شهر ملاحظه نمود. قیمت تابلوسازی نیز بر اساس جنس متریال، ابعاد و سبک طراحی تابلو تعیین می گردد. جهت سفارش تابلوسازی به سبک جدید با قیمت ارزان می توانید با گروه تابلوسازی راما تماس حاصل فرمائید.

گروه تابلوسازی راما

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژ وزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 133
نمایش همه
علاقه مندی ها ()