برخی از لوازم یدکی و قطعات بسترن در سطح بازار کمیاب می باشد چون برخی از مدل های خودروی بسترن دیگر تولید و عرضه نمی شود. بنابراین متناسب با سال تولید و عرضۀ هر یک از مدل های خودروی بسترن، می توانید انواع قطعات بسترن را از مراکز فروش لوازم خودروهای چینی تهیه نمائید.

هر چه از عمر مصرف خودرو می گذرد، طبیعتاً برخی از لوازم یدکی بسترن دچار آسیب و نقص فنی می گردد، ضمن آنکه برخی از حوادث جاده ای و تصادفات نیز از عوامل دیگری هستند که باعث صدمه به قطعات خودرو می گردد. در این صورت نیاز به خرید لوازم یدکی بسترن متناسب با مدل اتومبیل می باشید. خودروی بسترن در کلاس های متفاوتی تولید و عرضه شده است و این مسئله امکان تأمین لوازم یدکی متناسب با مدل اتومبیل را سخت و دشوار نموده. از این رو جهت استعلام قطعات بسترن مدل B50، B30، BF50 و ... می توانید از طریق فروشگاه نیوپارت انجام دهید. این فروشگاه به صورت تخصصی در زمینۀ تأمین و عرضۀ انواع لوازم یدکی خودروهای بسترن در تهران در حال فعالیت می باشد.

قیمت قطعات و لوازم یدکی بسترن

تنوع و تعدد قطعات و لوازم یدکی بسترن بسیار است و این مسئله موجب شده تا افراد جهت تأمین قطعات خودرو به فروشگاه های متعددی مراجعه نمایند. البته در حال حاضر امکان استعلام هر یک از لوازم یدکی خودروهای بسترن توسط مجموعۀ نیوپارت امکان پذیر می باشد و به صورت اینترنتی قطعات مورد نظر خود را سفارش دهید و یا به صورت حضوری برای بررسی کیفیت جنس و اصل بودن قطعات بسترن به فروشگاه مراجعه نمائید.

به طور کلی تأمین و جایگزین نمودن لوازم یدکی اوجینال همان راندمان اولیۀ اتومبیل را باز می گرداند ولی استفاده از قطعات تقلبی و بی کیفیت باعث صدمات جدی به دیگر قطعات اصلی اتومبیل می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و  خرید قطعات بسترن با واحد فروش نیوپارت تماس حاصل فرمائید.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 111
نمایش همه
علاقه مندی ها ()